"He leaves his children at the museum."

Çeviri:O çocuklarını müzede bırakır.

May 4, 2014

13 Yorum


SukruAyar

O çocuklarını müzeye bırakır,olmaz mıydı?

August 5, 2014

SudeSerraA

He leaves his children to museum. /He leaves his children at the museum.

June 9, 2019

omercito
Mod

Ne yazık ki olmaz; müzeye bırakmak ve müzede bırakmak çok farklı olaylar.

August 6, 2014

udkorkmaz

"O çocuklarını okula bırakır." örneği oluyor. Arada net bir fark göremedim ben.

October 1, 2014

omercito
Mod

"Bir şeyi bir yerde bırakmak" ile "bir şeyi bir yere bırakmak" arasında büyük fark var.

Mesela çocuğunuzla okuldasınızdır. Çocuğunuzu okulda bırakıp siz oradan ayrılırsınız. Bu "okulda bırakmak" olur.

Mesela sabah çocuğunuzu arabanıza bindirir veya çocuğunuzla birlikte yürür ve onu okula bırakıp devam edersiniz ya da geri dönersiniz. Bu da "okula bırakmak/okula götürmek" olur.

October 1, 2014

alialper

o onun çocuklarını olmayacak mı 'his chidren'

May 4, 2014

ozansims

"He" öznesinin kendi çocuklarından bahsediliyor, "çocuklarını" veya "onun çocuklarını" diyebilirsiniz, ikisi de aynıdır, hatta mantıken ilk ifadenin kullanılması daha doğrudur, ikinci ifade biraz daha zorlamadır.

May 4, 2014

baki_karakus

"o müzede çocuklarını bırakır" dedim doğrusu " o çocuklarını müzede bırakır" olacakmış. o dan sonra virgül koysam kabul eder miydi acaba?

August 27, 2014

ErtanAydem1

Geniş zaman oldugu icin does neden kullanilmadi

March 24, 2018

bahar679699

Yalnız bir şey söyleyeyim mi telefondan girenler için telefonu yana çevirip sonra tekrar düz yapınca sonuç kendisi çıkıyor ilk altı soruyu öyle yaptım.

March 31, 2018

cicikus124

bizimkiler de anca cami avlusuna.

May 26, 2018

emre353461

O çocuklarını nedir ya?Resmen küfür.

March 2, 2019

Mustafa5734

o çocuklarından müzede ayrılır. olabilirmi leave aynı zamanda ayrılmak

September 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.