"Then she adds water and sugar."

Çeviri:Sonra o su ve şeker ekler.

4 yıl önce

17 Yorum


huspeed

"sonra o su ve şeker katar" şeklinde olmaz mı?şahsen günlük kullanımda "şeker katayım mı?" şeklinde de bir ifade kullanıyoruz.

3 yıl önce

SukruAyar
SukruAyar

Sonrasında olmaz mı?

4 yıl önce

ekrem2027

bende aynı şeyi merak ediyorum bilen biri cevap verebilir mi?

4 yıl önce

meltem.turan

Adds kelimesini eat'in ikinci hali ate olarak anladım. :/ suyun yenilemeyecegini hatirlayabilseydim iyiydi

2 yıl önce

ismailalioglu

-sonra o şeker ve su ekler- çevirisine yanlış dedi :)

illa doğru yeremı yazılaca,

2 yıl önce

alialper

ilave eder olur mu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olur

4 yıl önce

suleymanal2

ardından da olabilir.

4 yıl önce

xGrandMasterx

then yerine later yazsak olur mu

4 yıl önce

greenterror

''then'' kelimesinin türkçeye en yakın anlamı nedir? ''Sonra'' mı, ''ondan sonra'' mı, ''daha sonra'' mı?

2 yıl önce

paftali

then = after that

ondan sonra

2 yıl önce

paftali

sonra o suyu ve sekeri ekler neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

536tezcan

Sonra o suyu ve şekeri ekler cümlesini kabul etmemesinin nedeni suyu kelimesindeki -yu eki yani to eki olmamasıdır. To=-ye, -ya, -e, -a, -i.. :-)

2 yıl önce

fatma651015

Daha once then basta ve sonda kullanilirsa o halde o zaman oyleyse anlami tasir denmisti.biri anlatabilirmi

1 yıl önce

AYEGLATAY

Ha şeker ve su ha su ve şeker bu duolingoda var bir tuhaflık

1 yıl önce

Ahmet192952

O su ve şekeri sonra ekler Niye yanlış

1 yıl önce

burcukgn

Then çevisinde o halde ve sonra olarak verilmiş. Peki doğrusunu nasıl anlıycaz?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.