Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz yaklaşık olarak bir saat uzaktayız."

Çeviri:We are approximately an hour away.

0
4 yıl önce

22 Yorum


R.Corleone

an hour mu olacak yoksa a hour mu?

4
Cevap ver4 yıl önce

omercito
omercito

A veya an ses uyumu ile ilgili olarak birbirinden farklılaşıyor. "Hour" kelimesinin okunuşunda h sessiz harfi sessiz olarak var olduğu (yani okunurken söylenmediği) ve kelimenin "our" gibi bir telaffuzu olduğu için başına "a" değil, "an" getirilmesi gerekiyor.

H sessiz harfi birçok kelimenin başında sessiz olarak var olduğu için "an h..." şeklinde birçok kelime ile karşılaşabilirsiniz. Ancak bu, "h" ile başlayan bütün kelimelerde "an" kullanacağımız anlamına gelmiyor. Çünkü "h"nin kelimenin başında sesli olarak okunduğu durumlarda, kelimenin başına "a" getirmemiz gerekiyor. Örneğin: "a history book"

34
Cevap ver14 yıl önce

hmarabaci

Peki okuyan tarakyalı ise :) istory diye okursa :)

15
Cevap ver3 yıl önce

R.Corleone

teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için...

0
Cevap ver4 yıl önce

abdullahsadi

net açıklaman için teşekkürler

0
Cevap ver2 yıl önce

HandanCeyl

Okunuş esas alınır

3
Cevap ver2 yıl önce

NedaTavako

an hour

0
Cevap ver3 yıl önce

Emrejik

An

0
Cevap ver2 yıl önce

emir88388

Yazılışta "a" olarak gozuksede okunuşunda ilk o sesi cıktıgı icin "an" kullanılır

0
Cevap ver2 yıl önce

TurgayPamu

we are away approximately one hour cümlesi neden yanlış?

3
Cevap ver3 yıl önce

PelinPekta

"About" tahminlerde olmasına rağmen yanlış diyor.

2
Cevap ver4 yıl önce

Mesutzci

ya almost kelimesini hiçbir cümle kabul etmiyor. biri açıklasın. niye dışladınızz almost'u bu kadar? ben çok seviyodum

2
Cevap ver2 yıl önce

ferdi48130

Seviyosan git iste babasından al most u :)

5
Cevap ver2 yıl önce

Eyup198063

Burada 'appxjdidnc' yerine almost kullansak olmuyor mu? borussia monchengladbach'i hicbir yere bakmadan yazabilen adamken safkan ingiliz olsam yine ezberleyemem ben o kelimeyi :)

2
Cevap ver1 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

Almost olmaz mi approximately yerine

1
Cevap ver3 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

We are about an hour away neden about kabul etmiyor

1
Cevap ver3 yıl önce

smiling_destiny

ben approximately yerinde nearly kullandım, yanlış çıktı

0
Cevap ver4 yıl önce

Sphinx19

"about" kelimesini de ipuçlarında gösterdiği halde yanlış kabul etti. Benzer durumlarla daha öncede karşılaştım. İpuçlarında eş anlamlı olarak gözüken kelimelerin birini bazen kabul etmiyor.

2
Cevap ver4 yıl önce

rageeee

We have approximately an hour distance neden kabul edilmiyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

EmreUyar7

... a hour away işaretlememe rağmen yanlış diyor

0
Cevap ver2 yıl önce

Velikarak

İngilizcede isimlerin başına gelen artikeler okunuşları sesli harfle başlayanların başına"an", okunuşları sessiz harfle başlayanlar "a" artikeli gelir.

A ve An kullanımı cümle örnekleri Aşağıda A ve An artikellerinin kullanıldığı örnek cümleler koyu renkle vurgulanmıştır. Olumlu cümle örnekleri I have a bicycle- Benim bir bisikletim var I have just eaten an apple- Daha yeni bir elma yedim You have a dog- Senin bir köpeğin var He has a new car- Onun yeni bir arabası var Ali is a student-Ali bir öğrencidir She is a nurse- O bir hemşiredir Sema was born in a little village- Sema küçük bir bir köyde doğmuştur It is an umbrella- O bir şemsiyedir Dog is an domestic animal-Köpek evcil bir hayvandır We live in a big house- Biz büyük bir evde yaşıyoruz You live in a small city- Siz küçün bir şehirde oturuyorsunuz They have a rabbit- Onların bir tavşanı var This is an egg- Bu bir yumurtadır That is a lorry- Şu bir kamyondur Kaynak:http://www.abcingilizce.net/2013/03/ingilizce-a-An-cumle-ornekleri-An-A-artikelleri-ornek-cumleler.html

0
Cevap ver2 yıl önce

AhmetHzrsl

N94NKX külüp ismim

0
Cevap ver1 yıl önce