"Biz yaklaşık olarak bir saat uzaktayız."

Çeviri:We are approximately an hour away.

4 yıl önce

24 Yorum


R.Corleone

an hour mu olacak yoksa a hour mu?

4 yıl önce

omercito
omercito

A veya an ses uyumu ile ilgili olarak birbirinden farklılaşıyor. "Hour" kelimesinin okunuşunda h sessiz harfi sessiz olarak var olduğu (yani okunurken söylenmediği) ve kelimenin "our" gibi bir telaffuzu olduğu için başına "a" değil, "an" getirilmesi gerekiyor.

H sessiz harfi birçok kelimenin başında sessiz olarak var olduğu için "an h..." şeklinde birçok kelime ile karşılaşabilirsiniz. Ancak bu, "h" ile başlayan bütün kelimelerde "an" kullanacağımız anlamına gelmiyor. Çünkü "h"nin kelimenin başında sesli olarak okunduğu durumlarda, kelimenin başına "a" getirmemiz gerekiyor. Örneğin: "a history book"

4 yıl önce

hmarabaci

Peki okuyan tarakyalı ise :) istory diye okursa :)

3 yıl önce

R.Corleone

teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için...

4 yıl önce

abdullahsadi

net açıklaman için teşekkürler

3 yıl önce

HandanCeyl

Okunuş esas alınır

3 yıl önce

NedaTavako

an hour

4 yıl önce

Emrejik

An

3 yıl önce

emir88388

Yazılışta "a" olarak gozuksede okunuşunda ilk o sesi cıktıgı icin "an" kullanılır

2 yıl önce

TurgayPamu

we are away approximately one hour cümlesi neden yanlış?

4 yıl önce

PelinPekta

"About" tahminlerde olmasına rağmen yanlış diyor.

4 yıl önce

Mesutzci

ya almost kelimesini hiçbir cümle kabul etmiyor. biri açıklasın. niye dışladınızz almost'u bu kadar? ben çok seviyodum

3 yıl önce

ferdi48130

Seviyosan git iste babasından al most u :)

3 yıl önce

Eyup198063

Burada 'appxjdidnc' yerine almost kullansak olmuyor mu? borussia monchengladbach'i hicbir yere bakmadan yazabilen adamken safkan ingiliz olsam yine ezberleyemem ben o kelimeyi :)

2 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

Almost olmaz mi approximately yerine

4 yıl önce

aaaaaaaaaaaaaaaf

We are about an hour away neden about kabul etmiyor

3 yıl önce

HulyaCakka

kabul edilmesi gerekir.He is about ten minutes away from the station.cumlesinde kullanildi.

2 yıl önce

smiling_destiny

ben approximately yerinde nearly kullandım, yanlış çıktı

4 yıl önce

Sphinx19

"about" kelimesini de ipuçlarında gösterdiği halde yanlış kabul etti. Benzer durumlarla daha öncede karşılaştım. İpuçlarında eş anlamlı olarak gözüken kelimelerin birini bazen kabul etmiyor.

4 yıl önce

rageeee

We have approximately an hour distance neden kabul edilmiyor?

4 yıl önce

EmreUyar7

... a hour away işaretlememe rağmen yanlış diyor

2 yıl önce

Velikarak

İngilizcede isimlerin başına gelen artikeler okunuşları sesli harfle başlayanların başına"an", okunuşları sessiz harfle başlayanlar "a" artikeli gelir.

A ve An kullanımı cümle örnekleri Aşağıda A ve An artikellerinin kullanıldığı örnek cümleler koyu renkle vurgulanmıştır. Olumlu cümle örnekleri I have a bicycle- Benim bir bisikletim var I have just eaten an apple- Daha yeni bir elma yedim You have a dog- Senin bir köpeğin var He has a new car- Onun yeni bir arabası var Ali is a student-Ali bir öğrencidir She is a nurse- O bir hemşiredir Sema was born in a little village- Sema küçük bir bir köyde doğmuştur It is an umbrella- O bir şemsiyedir Dog is an domestic animal-Köpek evcil bir hayvandır We live in a big house- Biz büyük bir evde yaşıyoruz You live in a small city- Siz küçün bir şehirde oturuyorsunuz They have a rabbit- Onların bir tavşanı var This is an egg- Bu bir yumurtadır That is a lorry- Şu bir kamyondur Kaynak:http://www.abcingilizce.net/2013/03/ingilizce-a-An-cumle-ornekleri-An-A-artikelleri-ornek-cumleler.html

2 yıl önce

AhmetHzrsl

N94NKX külüp ismim

1 yıl önce

OguzhanOyan

We are approximately away an hour , ile We are approximately an hour away arasında ki fark nedir ? Bana sorarsanız ilki doğru?

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.