1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "У мальчика нет сестры."

"У мальчика нет сестры."

Çeviri:Oğlanın kız kardeşi yok.

August 27, 2018

2 Yorum


cenktun

Vurguda hata var. "cЁстры" çoğul anlamdadır ve cümlede otomatik okurken vurgudan dolayı çoğul oluyor. "СестрЫ" kız kardeşinin anlamındadır. Dolayısıyla okurken son "Ы" harfine vurgu yapmalıydı.

Aşağıda anlamları ve yapılması gereken vurguları büyük harfle yazıyorum.

сестрА - Kız kardeş сестрЫ - Kız kardeşinin сЁстры - Kız kardeşler сестЁр - Kız kardeşlerinin şeklindedir , büyük harflerde vurgu yapılmalıdır.


Mehmet_KYMN

O yüzden forza forvo :)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.