"Bu aktörler zaten takside."

Çeviri:Эти актёры уже в такси.

August 27, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Sudenenn

Это yazdim yazim yanlisi dedi neden


CahanAbdul

Эти çoğunluk bildirir onlar demek Это bu demek çoğunluk bildirmiyor


FatihAy18

sıfat olarak bunlar denildiğinde эти kullanılır. Zamir olarak bunlar diye bir zamir yok bildiğim kadarıyla..


Emil30202

kendisinden sonrakı söze göre değişir


eylem490989

Dogru yaziyorum okundugu gibi kabul olmuyor


RoziBadalzadeh

Uje artık anlamına gelmiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.