"Скажите, у вас есть дети?"

Çeviri:Söyleyin, sizin çocuğunuz var mı?

August 27, 2018

14 Yorum


deguf_salaman

Hatalı soru. Дети kelimesi çocuklar demektir. Ребёнок kelimesi ya da детище kelimesi çocuk demektir.

August 27, 2018

Nesim55

Aynen katılıyorum.

October 15, 2018

AhmedCan7

Bence tercümeleri kelime kelimesine aynen yapmak doğru olmaz. Türkçe'de "Sizin çocuklarınız var mı?" sualinden ziyade "sizin çocuğunuz var mı?" diye sormak daha mantıklı. Zira çocuğun mikdarından önce mevcudiyeti önemlidir. Bence tercüme doğru. Aynen çeviri her zaman doğru olmayabilir.

January 18, 2019

irfan42641

Evet bencede

April 21, 2019

YalnKoak

Bu soruda bir hata var. Kontol edin !!!

September 14, 2018

Emre892565

Wrong question.

September 23, 2018

Sahil612875

Ben de katiliyorum.

December 23, 2018

NisanBalle

Soruda hata var ama doğru yaptım

March 13, 2019

ahme936291

Diğer çalışmalarda дети kelimesi daima "çocuklar" anlamında verildi. Aynı anlamın bu soruda hatalı görülmesinde bir hata var. Düzeltilmesini umarım..

January 13, 2019

murat99747

Söyleyiniz kelimesini de kabul etmedi

February 1, 2019

77albina

Скажите, У вас есть ребенок? Olması lazım

February 15, 2019

zour4

Söyleyiniz, sizin çocuklarınız var mı? Bu cümleyi yazdım. Bana göre çevirim doğru.

February 16, 2019

NisanBalle

Niye hep emrediyorum sen bunu yap diye Rusyada kaba biri olarak tanınacağım

March 18, 2019

Aygultahir

Ошибка

April 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.