1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Скажите, у вас есть дети?"

"Скажите, у вас есть дети?"

Çeviri:Söyleyin, sizin çocuğunuz var mı?

August 27, 2018

17 Yorum


deguf_salaman

Hatalı soru. Дети kelimesi çocuklar demektir. Ребёнок kelimesi ya da детище kelimesi çocuk demektir.


AhmedCan7

Bence tercümeleri kelime kelimesine aynen yapmak doğru olmaz. Türkçe'de "Sizin çocuklarınız var mı?" sualinden ziyade "sizin çocuğunuz var mı?" diye sormak daha mantıklı. Zira çocuğun mikdarından önce mevcudiyeti önemlidir. Bence tercüme doğru. Aynen çeviri her zaman doğru olmayabilir.


Nesim55

Aynen katılıyorum.


YalnKoak

Bu soruda bir hata var. Kontol edin !!!


ahme936291

Diğer çalışmalarda дети kelimesi daima "çocuklar" anlamında verildi. Aynı anlamın bu soruda hatalı görülmesinde bir hata var. Düzeltilmesini umarım..


Sahil612875

Ben de katiliyorum.


murat99747

Söyleyiniz kelimesini de kabul etmedi


77albina

Скажите, У вас есть ребенок? Olması lazım


zour4

Söyleyiniz, sizin çocuklarınız var mı? Bu cümleyi yazdım. Bana göre çevirim doğru.


NisanBalle

Soruda hata var ama doğru yaptım


NisanBalle

Niye hep emrediyorum sen bunu yap diye Rusyada kaba biri olarak tanınacağım


iltimasinci1

да неправильный вопрос


etirMehtap

Peki benim bir çocuğum var dersek nasıl söyleriZ

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.