"Ben dün gece on ikide yattım."

Çeviri:I went to bed at twelve last night.

4 yıl önce

21 Yorum


Alihaydard

"I slept at twelve yesterday night." Neden dogru degil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

yatmakla uyumak aynı şey olmadığından

4 yıl önce

Alihaydard

Teşekkür ederim, bana ayrımı çok net gelmedi ama demekki öyleymiş

4 yıl önce

ibrahim-sami

Ama yatağa gitmekle yatmakta ayni sey degil....

4 ay önce

VestelKatk

:) yatmak uyumaya göre daha genel daha kapsamlı

3 yıl önce

ViiAva
ViiAva

"Last night I went to the bed at twelve" Neden the kullanılmıyor, burada yatak belirli değil mi ?

3 yıl önce

savasxxx

"go to bed" bir kalıp ve "yatmak" fiilinin kendisi. Haliyle "went to bed" gecmis zaman hali.

3 yıl önce

NurettinFu1

last night i went to bed at twelwe o c'lock yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

EminTopcu

Twelwe degil twelve

2 yıl önce

Box.Fish

i went to bed at twelve o'clock last night yazdım. O'clock olduğu için neden kabul etmedi??

1 yıl önce

Resul-

last night i went to bed at twelve olmadi. ne yanlis ?

1 yıl önce

evilsgift

Yesterday night geçerli bir cevaptı ama kabul etmedi

1 yıl önce

Sema610152

I slept at twelve last night neden olmuyor?

10 ay önce

sukruaslan51

Bu cümlenin Türkçe karşılığı "Ben son gece on ikide yatağa gittim" şeklindedir. Değerli DUO'M verdiğin tercüme yanlış.

5 ay önce

bekirsoyda

Went to bed yatağa gitmek olmuyor mu

4 yıl önce

EminTopcu

Bu bir kalıpır. Yatmak anlamina gelir

2 yıl önce

metinkayaba

Yesterday night yazdım last night yerine yanlış cevabı geldi?

4 yıl önce

shuoki

çok haklısın saçmalık "yesterday night" ile "last night" arasında anlam farkı yok ki.

3 yıl önce

FatihSoykan

ingilizcede yesterday night diye birşey yok onun yerine last night kullanılır

3 yıl önce

Davut548752

Yesterday:Dünün sabah,öğle,akşam...gibi zamanın tüm birimlerini gösterirken,(Kısaca"DÜN") Last night:Dünün sadece akşam zaman birini gösterir (Kısaca"DÜN AKŞAM")

8 ay önce

karizmatik.89

I slept at twelve last night?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.