"Yes, I think so too."

Fordítás:Igen, én is azt hiszem.

May 4, 2014

11 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


yatze81

Néhányszor már ráfaragtam arra, hogy nem szó szerint fordítottam a példamondatokat, ezért most külön gondot fordítottam arra, hogy megnézzem a 'so' jelentését. Beírtam az általa felajánlottat, erre kiírja, hogy ez nem jó. ("Igen, én is úgy hiszem.") Mostakkormivan???


fectroll

A szövegkörnyezet látom neked is az ellenséged, mi?


feri546878

Igen, én is úgy gondolom


drcsiszarkata

a so jelentését nem tudom visszaadni,hol van az ,hogy én is so = olyan too= is


Zotya242

Igen, én is úgy hiszem.


Dr.GubaZol

Igen én is így gondolom. Ez is jó fordítás


KatalinBny2

Igen szerintem is, elfogadva:)


MartonGeza

Nem "hiszem", hanem "gondolom". Legalábbis a felvilágosodás kora óta!


KoroSaboGi

A too helyett mast hallok , to you-t .Vicces !

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.