A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Yes, I think so too."

Fordítás:Igen, én is azt hiszem.

4 éve

6 hozzászólás


yatze81

Néhányszor már ráfaragtam arra, hogy nem szó szerint fordítottam a példamondatokat, ezért most külön gondot fordítottam arra, hogy megnézzem a 'so' jelentését. Beírtam az általa felajánlottat, erre kiírja, hogy ez nem jó. ("Igen, én is úgy hiszem.") Mostakkormivan???

4 éve

fectroll
fectroll

A szövegkörnyezet látom neked is az ellenséged, mi?

3 éve

drcsiszarkata

a so jelentését nem tudom visszaadni,hol van az ,hogy én is so = olyan too= is

4 éve

fectroll
fectroll

A szótárban.

3 éve

feri546878

Igen, én is úgy gondolom

3 hónapja

feri546878

Ez is jó

3 hónapja