"Bu bir ev, Anna."

Çeviri:Это дом, Анна.

August 29, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


hedeff

Ruscada bir yok mu bir kelimesi?


Memmedli3

Bir kelimesi var Один ancak sadece rakam olaraq kullanılıyor.ben Azerbaycanlıyımda burada rusca konuşanlar fazla


Memmedli3

Aslında Это один дом Анна diye söyleyebilirsin.это дом Анна cünlesiyle aynı manaya geliyor sadece burada doğru olurmu bilmem


gangsnguns

"A" deyince "bir" anlamına geliyorsa neden это а дом, Анна'yı neden kabul etmiyor?


sbn130013

1 deyir ama yazmirsan adin olmaliydi eslinde mencə


MetinAydinn

Это дом, Анна. (Eta dom,Anna)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.