"Bu benim bisikletim değil."

Çeviri:Это не мой велосипед.

August 29, 2018

14 Yorum
Tartışma kilitli.


MetinAydinn

Это не мой велосипед. (Eto ne moy velosiped).


Baranrks

Hay Allah senden razı olsun...okunuşlarını başlangıç konularda yazarsan cok iyi olur...


ilhamikd

язмауа ющенийорюм


Anthemis_

Neden нет değil не yardımcı olur musunuz?


NigaritoM

Het hayır demek не ise olumsuz ek


dekuswifezehra

Нет hayır demek не değil demek diye biliyorum


Makoto_torin

Aslında ikiside aynı şey (HAYIR)demek tmm ve bir arkadaşımız doru söyliyor He olum suz eki ^


Makoto_torin

Uuuuu tekte yesssss 1 yaşıma daha girdim >:D


Tayfun97

eto ne moy velosiped


AzatErgin

Это не мой велосипед


Txbinde

Google klavye kullanıyosan ayarlara gir dillere bas oraya Rusça yaz bi kaç tane klavye çıkıyor ,seçmen gereken "Ruça Rusya" bu kadar dil tuşunu ister boşluk tuşuna uzun süre basarak yada gene ayarlardan emoji tuşunun yerine geçebilirsin diller arası böyle atlaya bilirisin ,Eğer Google klavye kullanmıyosanda Yükle¯_(ツ)_/¯

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.