1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Sen benim babam değilsin."

"Sen benim babam değilsin."

Çeviri:Ты не мой папа.

August 29, 2018

32 Yorum


AhmedCan7

Не ile нет arasında ne fark var?


ErenBlbl3

Нет hayır, Не ise olumsuzluk eki gibi sanırım.


MesumeNovr

Не değil demektir Нет ise hayır/yok demekdir


Davut1453Alemdar

Herhalde ingilizcedeki no ve not gibi genelde hayir ve degil olarak karsilik bulur


sava843544

He değil Het hayır demek


wokenup1

He hayir demek olumsuzluk eki Het ise benim anlamina gelir sahiplilik zamiri yani.


TCYaskanMu

Klavye ayarlarında dil seçeneği var rusça ekleyin sonra boşluk bırakma tuşunu sağa sola kaydırır gibi sürterek diller arasında kolayca geçiş yapıyorsunuz


MetinAydinn

Ты не мой папа.(Ty ne moy papa).


ecemerden3

Ты deki ы genizden ı anlamında değilmi yani ты= тı


zeynep411214

Arkadasim rusca yazmıyor klavyem yardimci olur musunuz rica etsem


evren248132

mrb klavye indirmen grek


BehCheat

Merhaba Zeynep, Google Play üzerinden Gboard- Google Klavye indirirsen sorunun çözülür


AzadiErdoa

Neden моя değil, sesli harfle bitiyor, baba erkek olduğu için mi ?


MesumeNovr

Мой erkek cinsine Моя kadın cinsine Мои ise her iki cinsin aynı cümlede olduğunda denir Mesela мои мама и папа


demir734935

Sen kelimesini nasıl yaziyoruz yardim edermisiniz


Anthemis_

Ты şeklinde sakın ть yazıp yanına ne koyacağım diye düşünmeyin ы ve ь farklı harflerdir


mer980216

Beyler ya boşuna rusca öğrenmeye çalışmayın gidin ingilizce öğrenin rusyada yasayan veya okuyan varsa anca öğrensin yoksa bi ise yaramiyor


zeynep411214

Rusca klavye nasil oluyor arkadaşlar


BehCheat

Merhaba Zeynep, Google Play Üzerinden Gboard - Google Klavye indirirsen sorunun çözülebilir.


BusraAy5

Yazıyorum yanlış diyor


SaltanaSal

Neden şimdi мой olduki


NigaritoM

Мой eril ondan


ebrar591105

Nsl anlycz he mi het mi ? Bln yk mu ?


BehCheat

Merhaba Ebrar, не olumuzluk eki olarak, нет ise hayır anlamında kullanılır.


Ege913368

Нет hayır не olumsuzluk


SunaOzan

Bu ne rusçada I yok kabul etmiyo


meraklbak

Net ne arasında nre fark var


hedeff

He nin nereye geldiğini nasil anlayacagiz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.