"Bu benim pizzam."

Çeviri:Это моя пицца.

August 29, 2018

11 Yorum


Beeyza_de

Neden мой kabul edilmiyor

September 8, 2018

ErenBlbl3

Мой ve моя arasında küçük bir fark var. Мой eril objeler için, моя dişi objeler için. Pizza eril mi dişi mi nerden bileceksin onu bende bilmiyorum.

November 7, 2018

elnar12345

Ета мая бизча

January 3, 2019

elnar12345

Siz ne zamandan öyreniyorsuz

January 3, 2019

ozge75515

Evet bilen biri aciklasin моя мой hangisi

October 10, 2018

SametSivil1

Kadın için kullanılırsa "Моя", erkek için kullanılırsa "Мой" olacak. Ama burada belirli bir cinsiyet yazısı yok. Şaşırtma olmuş. :)

July 9, 2019

MetinAydinn

Это моя пицца. (Eto moya pitstsa).

August 29, 2018

Kolega20

Dişil bir kelime olabilirmi o yüzden моя

October 20, 2018

hedeff

Aynen benim de aklima takıldı neden diger moyu kullandik

November 11, 2018

ilhamikd

tutturamadım anasını satayim bi türlü bu moy moyu

November 22, 2018

MAJOR-

bunu çalışmaya devam ettikçe çözmeye başlayacaksınız. eğer kelimenin son harfi sesli ile dişildir. örnek; моя мама sessiz ise erildir. örnek; мой брат

December 20, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.