"Biz kitabın birazını okuruz."

Çeviri:We read a bit of the book.

4 yıl önce

23 Yorum


carpediem...

we read a bit of book yazdığımda neden olmuyor

4 yıl önce

vvsey
vvsey

"A bit of book" - "kitap birazı" gibi. Çok garip.

3 yıl önce

yusuf504178

The geliyor çünkü ingilizcede belirli sözcüklerin başına gelir

8 ay önce

Murat478789

Bit yerine little yazdım neden kabul edilmedi

2 yıl önce

meka-94

Niçin "of" kullanılır ??

3 yıl önce

altanylmaz1

birazını derken -ını ekini vermek o anlamı katmak kullanılmış burda sanırım

3 yıl önce

gkacira

''We read a few pages of the book'' neden kabul olmadı biri açıklayabilir mi lütfen.

4 yıl önce

Hassan35

Bence sebebi şu. A few sayılanlar için kullanılır a little ise sayılamayanlar için. Yani kitabın biraz sayilamayacaği için a little bit uygun olurdu diye düşünüyorum.

3 yıl önce

Hassan35

Ve page kullanmana da gerek yok bence. We read a little bit of the book olmalı.

3 yıl önce

gkalpfer

İngilizce cümle kurarken neyi nereye koyacağım konusunda zorlanıyorum at in on of the a lot by but for from vs vs...

1 yıl önce

ErdiTartar

Neden "bit" geliyor? "bit" olmadan neden cümle doğru olmuyor?

4 yıl önce

JaneWampirob

Bit, birazi anlami kattığı için cumlede olması lazım

4 yıl önce

AhmetTa2

Kitabın başına neden hem "a" hem "the" geliyor ikisinden biri gelmesi gerekmiyor mu.

4 yıl önce

savasxxx

"a bit/a little bit" bunlar söz öbeğidir birlikte kullanilir kitapla ilgili bir durum degil. Kitabin basina konulan "the" ise belirli bir kitaptan bahsettigimiz icin kullaniyoruz.

3 yıl önce

meltemgun

of neden yazılıyor ?

3 yıl önce

enderfin

I NEED A BİT OF THE SUGAR ---BİRAZ ŞEKERE İHTİYACIM VAR DİYE ÇEVRİLİYOR BİR ÖNCEKİ SORUDA ,WE READ A BİT OF THE BOOK ---BİZ BİRAZ KİTAP OKURUZ OLMUYORMU O ZAMAN YADA ŞEKERİN BİRAZINA İHTİYACIM VAR OLMUYORMU BİR ÖNCEKİNİN TÜRKÇESİ

3 yıl önce

iwanttolearn689

''We read a part of the book.'' kalıbı neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

BloodSweet

Neden of the book dedik ? Sadece the book demek yeterli degil mi ?

1 yıl önce

SenanurBic

Of olsa nolur olmasa ne olur yaa

1 yıl önce

spingirlsflora

The yazmayinca yanlis sayıyor ya

10 ay önce

smail488274

We read some of the book" dedi

6 ay önce

EceAyolu

Some ve bit arasında ne fark var

6 ay önce

Freedom45545

Bit of the book diye yazdim ama onun yerine some olmali diye yanlis dedi

3 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.