1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz kitabın birazını okuruz."

"Biz kitabın birazını okuruz."

Çeviri:We read a bit of the book.

May 4, 2014

49 Yorum


carpediem...

we read a bit of book yazdığımda neden olmuyor


vvsey

"A bit of book" - "kitap birazı" gibi. Çok garip.


yusuf504178

The geliyor çünkü ingilizcede belirli sözcüklerin başına gelir


Antarctic5

Hangi kitabı diye sorarlar adama


Murat478789

Bit yerine little yazdım neden kabul edilmedi


meka-94

Niçin "of" kullanılır ??


altanylmaz1

birazını derken -ını ekini vermek o anlamı katmak kullanılmış burda sanırım


gkalpfer

İngilizce cümle kurarken neyi nereye koyacağım konusunda zorlanıyorum at in on of the a lot by but for from vs vs...


gkacira

''We read a few pages of the book'' neden kabul olmadı biri açıklayabilir mi lütfen.


Hassan35

Bence sebebi şu. A few sayılanlar için kullanılır a little ise sayılamayanlar için. Yani kitabın biraz sayilamayacaği için a little bit uygun olurdu diye düşünüyorum.


Hassan35

Ve page kullanmana da gerek yok bence. We read a little bit of the book olmalı.


smail488274

We read some of the book" dedi


ErdiTartar

Neden "bit" geliyor? "bit" olmadan neden cümle doğru olmuyor?


JaneWampirob

Bit, birazi anlami kattığı için cumlede olması lazım


AhmetTa2

Kitabın başına neden hem "a" hem "the" geliyor ikisinden biri gelmesi gerekmiyor mu.


savasxxx

"a bit/a little bit" bunlar söz öbeğidir birlikte kullanilir kitapla ilgili bir durum degil. Kitabin basina konulan "the" ise belirli bir kitaptan bahsettigimiz icin kullaniyoruz.


evrim84

We are little bit of the book dedim littledan once a gelmesi gerekiyormus ne sacma!


Selcen_Ozturk

"We are little bit of the book " biz kitabın birazıyız


Mehmetcr7

söyle diyebilir miyiz ? we read a little the book


meltemgun

of neden yazılıyor ?


iwanttolearn689

''We read a part of the book.'' kalıbı neden kabul edilmiyor?


BloodSweet

Neden of the book dedik ? Sadece the book demek yeterli degil mi ?


SenanurBic

Of olsa nolur olmasa ne olur yaa


obeivalnn

The yazmayinca yanlis sayıyor ya


EceAyolu

Some ve bit arasında ne fark var


Freedom45545

Bit of the book diye yazdim ama onun yerine some olmali diye yanlis dedi


TanEr767552

Buradaki of kitap için mi kullanılmış yokda birazını için mi hocalar bi el atsın şu konuya


ReyyanAlta

Of kullanma sebebimiz nedir?


Selimoske

Bazı yerler de mantık değil artık ezbere dayanıcaz. Orası kesin


Ayegl226269

(the)kelimesine defalarca tıkladığım halde ,yazmam gereken cümleye kesinlikle yerleşmedi


Ayegl226269

(the)kelimesine defalarca tıkladığım halde kesinlikle yazdığım cümleye yerleşmedi


kartal1203

"A" nın görevi nedir


Berru350697

Eksik kelimeler var


Gulhan438778

Cevaplar bittikten sonra hic puan alamadigim oluyor. Bu yuzden yukselemiyorum. Neden?


zeynepkubrq

We read a bit of book diyorum the koymadım diye yanlış sayıyor bazı yerlerde hiç the kullanmıyor


omer801814

a. Soyle anlaya bilirmiyiz.( Bir azcik)


NurayIldar

Manyakmısınız iki cevap aynı, kabul edilmiyor, dalga geçmeyin bırakıyorum


DenizDn.

Sonunda level 5 olduk ama bela oldun dualingo sacma sapan cevirilerinle


ahweeebuts

We read bit of the book u neden kabul etmiyor. Burdaki 'a' kelimesinin anlamı nedir?


tugerr

neden 'a little bit' kullanıldığında hatalı?


merve220544

Bu soruda çok takıldım ya


fatih913572

we read the book of a bit ?


AslEsma1

Niye İngilizcesini yazmak bu kadar sör daha demin Türkçeye kolayca çevirdim


ardg1

Book yazarken yanlislikla degdimm hemen yanlis dedi canim gitti


Bilal926987

"a" neden kullanıldı acaba

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.