1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Нет, Тим — актёр, а не медик…

"Нет, Тим актёр, а не медик."

Çeviri:Hayır, Tim bir oyuncu, bir doktor değil.

August 29, 2018

10 Yorum


Hasan658602

Neden arada çizgi var?


Fahri968367

Актёр aktör demek ama oyuncu çıkıyor a ve yada ama demek ama doğru cümlede kullanılmamış


UnPiccoloCuore

Actor, oyuncudur zaten.


Sevgi346940

Rusça klavye kullanmak gerekiyor yazarken. Rusca klavyede nasil yazildigini cozemedim.


Aytn2206

Ayarlardan klavye diline rusçayı ekle gerektiğinde kullan


Saliha106616

Neden arada çizgi var?


Sonaxanim

Duz yaziram neden duz cixmirki


Alaattin60

Aynısını söylüyorum, doğru değil diyor!. Cevabım kabül edilmelidir.


Jack7030

Ben orada aktör göremiyorum orada aktör o yüzden yanlış çıkıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.