"Нет, Тим — актёр, а не медик."

Çeviri:Hayır, Tim bir oyuncu, bir doktor değil.

August 29, 2018

25 Yorum
Tartışma kilitli.


Hasan658602

Neden arada çizgi var?


MehmetAli502397

Oyuncu sinema filmlerinde oynayan kişi


Alaattin60

Aynısını söylüyorum, doğru değil diyor!. Cevabım kabül edilmelidir.


Saliha106616

Neden arada çizgi var?


Sevgi346940

Rusça klavye kullanmak gerekiyor yazarken. Rusca klavyede nasil yazildigini cozemedim.


Aytn2206

Ayarlardan klavye diline rusçayı ekle gerektiğinde kullan


SUDE95587

Ayarlardan ysptım ben sonra tekrar bursya gelip burdan yaptıö


Fahri968367

Актёр aktör demek ama oyuncu çıkıyor a ve yada ama demek ama doğru cümlede kullanılmamış


UnPiccoloCuore

Actor, oyuncudur zaten.


sadecetavsan

Aynen oyuncu demek


Sonaxanim

Duz yaziram neden duz cixmirki


AhmetEfe.2011

Ben orada aktör göremiyorum orada aktör o yüzden yanlış çıkıyor


_hermgrang

Rusça klavye bn de olmayinca pek kabul etmiyor


Fahrettin875848

Şıklarda çizgi yokki koyalmım


Zaferua

Kafa karıştı


Wxnaii

Duolingo bi tek banamı aktörü rusça yazın vb. Şeyier vermiyor yoksa ileridemi veriyor?


ceren811313

Düzgün söylüyorum olmuyo


medinekara206947

Rusça klavyede çizgi yok ki


Pranpriya_71

Biraz daha iyi yapın şunu


VCkS9

Aktor hayir?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.