Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamların toplam sayısı nedir?"

Çeviri:What is the total number of men?

4 yıl önce

11 Yorum


FiratTabak

What is the sum of men neden olmuyor? Ingilizcemize zeval mi geldi

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Men's number kullanabilir miydik? Cumleyi nasil kurardik boyle bir durumda?

4 yıl önce

lehida

"What is the men's total number?" şeklinde olabilirdi.

4 yıl önce

adnan.arsl

Denedim ama olmuyor bence çok saçma

4 yıl önce

ertek_7

Gene "the"yı unuttuk ... !

3 yıl önce

OsmanGunes

Count neden olmuyor da numbers oluyor?

4 yıl önce

zeynepdurgun

Guys neden olmuyor

4 yıl önce

furkhan

"What is the sum of men?" olur muydu yoksa "sum" sadece sayılar için mi kullanılan bir tabir?

3 yıl önce

St.Lives
St.Lives

what is men's total number? NEDEN OLMUYOR?

3 yıl önce

MagfiretDe

Firat Tabak sana aynen katiliyorum.

3 hafta önce

Osman148224

What is the sum of the men

Bu cevap dogru olmali.

3 hafta önce