1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamların toplam sayısı nedi…

"Adamların toplam sayısı nedir?"

Çeviri:What is the total number of men?

May 4, 2014

14 Yorum


FiratTabak

What is the sum of men neden olmuyor? Ingilizcemize zeval mi geldi


Kenan959440

Adamların toplami ne? Olur öyle olunca sanki.


lalelalelale

Adamlar bilindiğine göre the men olması gerekir.


FeyzaSzgn

1 CANLA BİTİRDİM TÜM ÇALIŞMAYII


kbrazl

Men's number kullanabilir miydik? Cumleyi nasil kurardik boyle bir durumda?


lehida

"What is the men's total number?" şeklinde olabilirdi.


adnan.arsl

Denedim ama olmuyor bence çok saçma


ertek_7

Gene "the"yı unuttuk ... !


OsmanGunes

Count neden olmuyor da numbers oluyor?


Kenan959440

Count toplama işlemi. Adamları toplamak olur count dersek.


furkhan

"What is the sum of men?" olur muydu yoksa "sum" sadece sayılar için mi kullanılan bir tabir?


St.Lives

what is men's total number? NEDEN OLMUYOR?


MagfiretDe

Firat Tabak sana aynen katiliyorum.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.