Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Adamların toplam sayısı nedir?"

Çeviri:What is the total number of men?

0
4 yıl önce

9 Yorum


FiratTabak

What is the sum of men neden olmuyor? Ingilizcemize zeval mi geldi

3
Cevap ver3 yıl önce

kbrazl
kbrazl

Men's number kullanabilir miydik? Cumleyi nasil kurardik boyle bir durumda?

1
Cevap ver4 yıl önce

lehida

"What is the men's total number?" şeklinde olabilirdi.

0
Cevap ver3 yıl önce

adnan.arsl

Denedim ama olmuyor bence çok saçma

0
Cevap ver3 yıl önce

ertek_7

Gene "the"yı unuttuk ... !

1
Cevap ver3 yıl önce

OsmanGunes

Count neden olmuyor da numbers oluyor?

0
Cevap ver4 yıl önce

zeynepdurgun

Guys neden olmuyor

0
Cevap ver3 yıl önce

furkhan

"What is the sum of men?" olur muydu yoksa "sum" sadece sayılar için mi kullanılan bir tabir?

0
Cevap ver3 yıl önce

St.Lives
St.Lives

what is men's total number? NEDEN OLMUYOR?

0
Cevap ver3 yıl önce