1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Adamların toplam sayısı nedi…

"Adamların toplam sayısı nedir?"

Çeviri:What is the total number of men?

May 4, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

FiratTabak

What is the sum of men neden olmuyor? Ingilizcemize zeval mi geldi

September 1, 2014

Kenan959440

Adamların toplami ne? Olur öyle olunca sanki.

October 29, 2018

kbrazl

Men's number kullanabilir miydik? Cumleyi nasil kurardik boyle bir durumda?

July 17, 2014

lehida

"What is the men's total number?" şeklinde olabilirdi.

August 21, 2014

adnan.arsl

Denedim ama olmuyor bence çok saçma

September 1, 2014

ertek_7

Gene "the"yı unuttuk ... !

October 27, 2014

OsmanGunes

Count neden olmuyor da numbers oluyor?

May 4, 2014

Kenan959440

Count toplama işlemi. Adamları toplamak olur count dersek.

October 29, 2018

zeynepdurgun

Guys neden olmuyor

September 18, 2014

furkhan

"What is the sum of men?" olur muydu yoksa "sum" sadece sayılar için mi kullanılan bir tabir?

March 8, 2015

St.Lives

what is men's total number? NEDEN OLMUYOR?

June 26, 2015

MagfiretDe

Firat Tabak sana aynen katiliyorum.

September 23, 2018

Osman148224

What is the sum of the men

Bu cevap dogru olmali.

September 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.