Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar kaptanı ararlar."

Çeviri:They call the captain.

4 yıl önce

5 Yorum


AbdullahAn2

Search ne zaman. Searches ne zaman kullanilir. Lutfen aciklar misiniz.

4 yıl önce

omercito
omercito

Call ve search arasındaki fark:

Aramak anlamında kullanıldığında, "call" telefon ile aramak; "search" ise bir şeyi bulmaya çalışmak anlamındaki aramak. Yukarıdaki cümlede "call" aynı zamanda "çağırmak" anlamına da gelebiliyor.

--

Search ve searches arasındaki fark:

Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I search

You search

He/She/It searches

We search

You search

They search

4 yıl önce

okance

Search yerine looking for olamazmi

3 yıl önce

mertcakillitepe

Neden "They are call the captain" değilde "They call the captain" diyoruz. Burada "are" kullanmamız gerekmiyor mu ?

2 yıl önce

muharrem350824

Geniş zamanda am/is/are kullanılmıyor.

5 saat önce