"Onlar kaptanı ararlar."

Çeviri:They call the captain.

4 yıl önce

7 Yorum


AbdullahAn2

Search ne zaman. Searches ne zaman kullanilir. Lutfen aciklar misiniz.

4 yıl önce

omercito
omercito

Call ve search arasındaki fark:

Aramak anlamında kullanıldığında, "call" telefon ile aramak; "search" ise bir şeyi bulmaya çalışmak anlamındaki aramak. Yukarıdaki cümlede "call" aynı zamanda "çağırmak" anlamına da gelebiliyor.

--

Search ve searches arasındaki fark:

Geniş zamanda 3. tekil şahıs için fiiller "-s, -es" eklerini almak zorunda. 3. tekil şahıs dışındaki şahıslar için ise fiiller herhangi bir ek almıyor.

I search

You search

He/She/It searches

We search

You search

They search

4 yıl önce

keremm79

Search for kullanman lazım

2 ay önce

okance

Search yerine looking for olamazmi

3 yıl önce

mertcakillitepe

Neden "They are call the captain" değilde "They call the captain" diyoruz. Burada "are" kullanmamız gerekmiyor mu ?

2 yıl önce

muharrem350824

Geniş zamanda am/is/are kullanılmıyor.

4 ay önce

ibrahim622773

"They searches for the captain" anlami da çıkmıyor mu bu cümleden?

3 gün önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.