"Мы брат и сестра."

Çeviri:Biz erkek ve kız kardeşiz.

August 30, 2018

7 Yorum


dogukan.ba1

Benim olsa мои kullanılmalıydı.мои брат и сестра.burada мы biz kullanılmış

September 5, 2018

Karganadam

Teşekkür ederim. Yazdıktan sonra farkettim ama malesef silme veya düzenleme olmadığı için kaldı öyle :)

September 5, 2018

Rafiq879377

Biz erkek kardeş ve kız kardeşiz den farkı ne

September 15, 2018

Sara162690

Boylede dogru oylede.

February 2, 2019

Karganadam

Benim erkek (kardeşim) ve kız kardeşim den farkı nedir?

September 3, 2018

RustamSadi

mantıksız

August 30, 2018

FerdarKork

Bazi sozler var ki bizim dilimizde bu anlama geliyor

October 14, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.