1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мы брат и сестра."

"Мы брат и сестра."

Çeviri:Biz erkek ve kız kardeşiz.

August 30, 2018

8 Yorum


dogukan.ba1

Benim olsa мои kullanılmalıydı.мои брат и сестра.burada мы biz kullanılmış


Karganadam

Teşekkür ederim. Yazdıktan sonra farkettim ama malesef silme veya düzenleme olmadığı için kaldı öyle :)


Karganadam

Benim erkek (kardeşim) ve kız kardeşim den farkı nedir?


Rafiq879377

Biz erkek kardeş ve kız kardeşiz den farkı ne


Sara162690

Boylede dogru oylede.


FerdarKork

Bazi sozler var ki bizim dilimizde bu anlama geliyor


kedihanim

Bir tane kardeş kelimesi koymuşlar yanlış yapınca can gidiyor hiç mantıklı değil hiç

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.