"Bir, bir numara."

Çeviri:Eins ist eine Nummer.

August 31, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


MisterLott

Cümlenin anlamı belli değil. Soru "Bir, bir numaradır" olsa daha anlaşılır olur.


Duo_diamond_girl

Bence "Bir,bir sayıdır" dese daha uygun olurdu.


gokan85

Aynen cümle hatalı


aleycious

Bir, bir numaradır olmalı cümle. Hata var.


humetin

Ich sehe Zahlen.


sameto86

Türkçesi hatalı, Almancayı nasıl yapalım :)


Duo_diamond_girl

İnsanın dikkatini dağıtıyor hiçbir şey anlamadım en başta;|

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.