"Boysdrinkmilk."

Traducere:Băieții beau lapte.

acum 4 ani

18 comentarii


sery_72

Trebuie adaugat un "i" la cuvantul "baieti". Corect este "baietii"

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Am corectat, mersi!

acum 4 ani

petre499117

Ok

acum 1 an

beni123qwe

Boys - baieti the boys -baietii

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Înainte a posta, e bine să citești toată discuția pentru a nu repeta ceva ce s-a spus deja.
Ai citit explicația pe care am dat-o?

acum 4 ani

MaraLazar

Baietii beau lapte

acum 1 an

NicolaeMar155782

O.k.

acum 1 an

Georgiana458992

mot

acum 1 an

laura642694121

Ok

acum 1 an

Mihaela846585

Ma depuncteaza desi am tradus corect, este adevarat ca nu scriu cu diacritice...

cu 10 luni în urmă

Denis.Florin

Nu trebuia articolul "the" in fata ???

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

În engleză, când folosim un substantiv la plural fără ”the” ne referim în general (la toți băieții din lume), iar când folosim cu ”the” ne referim în particular (la anumiți băieți).
Ambele variante se traduc în română articulat, pentru că subiectul propoziției nu poate fi nearticulat.
Dar la traducerea dinspre română spre engleză se acceptă ambele variante, cu și fără ”the”.

Exemplul ăsta nu e cel mai ”fericit” pentru exemplificarea acestei reguli, cele mai bune sunt cele cu afirmații general valabile despre animale.

acum 4 ani

CathrineEl2

Zic corect dar nu îl ia în considerare

acum 2 ani

silvia918465

SI EU LA FEL CE SE INTIMPLA.?

cu 9 luni în urmă

Anneliese245425

Zic corect dar nu ma lasa sa trec mai departe

acum 2 ani

Tania558286

Pe mine ma depunctat doar pentru ca baieti am scris daoar cu un "i,,

acum 2 ani

MariMaria781088

De ce nu lasati cuvintele cum se aud sa nu mai punem y sau w

acum 2 ani

Mihai74098

Ce ma enerveaza cand este cu doi de ii

acum 1 an
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.