1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "It is currently open."

"It is currently open."

Μετάφραση:Αυτή τη στιγμή είναι ανοιχτό.

May 5, 2014

9 σχόλια


eloyvk13

Είναι προσωρινά ανοιχτό


Ioanna678593

"ανοικτό" και "ανοιχτό" είναι ακριβώς το ίδιο στην ελληνική γλώσσα .Παρακαλώ προσθέστε και το "ανοικτό". Δεν είναι ορθογραφικό λάθος


glavkos

Είναι ανοιχτό αυτή τη στιγμή (αλλάγη διάταξης των λέξεων)


makmar

Έγινε! :-)


Nasia982033

Προσωρινά ...Γιατί είναι λάθος


Dimitra956826

Το προσωρινά (temporarily) δεν έχει την ίδια σημασία με το αυτή τη στιγμή (currently). Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να μπορούν να χρησιμοποιηθούν το ένα αντί του άλλου, αλλά συνήθως δεν συμβαίνει αυτό. Άλλο να πει κάποιος πως μένει κάπου προσωρινά, και άλλο πως μένει κάπου αυτή την περίοδο. Όπως και άλλο να πει πως το μαγαζί είναι προσωρινά ανοιχτό, και άλλο πως είναι αυτή την στιγμή ανοιχτό. :)


LabradorX2

Είναι ανοιχτό αυτή την στιγμή


D_..

Διαβάζοντας τα προηγούμενα σχόλια, θα έπρεπε να έχει γίνει αποδεκτό.
Αν η απάντηση που δώσατε ήταν ακριβώς η ίδια με την προτεινόμενη αλλά δεν έγινε δεκτή, στείλτε μήνυμα εδώ https://support.duolingo.com/hc/en-us/requests/new ώστε το προσωπικό του Duolingo να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις.
Αν θεωρείτε ότι η απάντησή σας ήταν σωστή, γραμματικά και ορθογραφικά, και λείπει από τις εναλλακτικές, κάντε αναφορά χρησιμοποιώντας το ειδικό κουμπί και επιλέγοντας "Η απάντησή μου θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή". Έτσι θα ενημερωθούν οι δημιουργοί των μαθημάτων. Οι διαχειριστές του φόρουμ δεν μπορούμε να προσθέσουμε εναλλακτικές απαντήσεις στη βάση δεδομένων.


manolis49

Η τελευταία λέξη της μετάφρασης- ανοικτό-δεν υπάρχει,ξέρει κάποιος γιατί;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.