A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Three hours have already passed."

Fordítás:Már három óra telt el.

4 éve

14 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.ö: " The worst has passed already." A legrosszabb már elmúlt. (almost ) "We are already in March." Már márciusban vagyunk.

6 hónapja

Baguvx

Számmal(3) írtam ki és nem fogadta el

3 éve

narancs12

Ha eltelt,akkor 3órát vártam.Ha elmúlt,akkor lehet,hogy csak 5 percet vártam. Lényeges különbség!

3 éve

GergelyMol1

Az "Elmúlt már három óra" választ nem fogadja el, de a "Már elmúlt három óra." választ igen :D

4 éve

1canka

A második mondatban az elmúlt=eltelt. Nem azt fejezi ki, hogy mennyi az idő, hanem azt, hogy mennyi idő telt el (valami óta).

4 éve

GergelyMol1

Köszönöm!

4 éve

batika75
batika75

Jelentsd!

4 éve

Geza16

Három óra ment már el. Miért nem jó?

3 éve

Hanga996056

Számmal írtam a hármat és nem fogadta el :(

1 éve

Lenard07

Nekem se, pedig értelmes így is.):

1 éve

BobkNorber

Számmal nem fogadta el. Eddig mindenhol elfogadta :-(

1 éve

johalasz46

Az "already" vajon jó helyen van? ...have already passed", avagy " ...already have passed" ???

7 hónapja

Harga
Harga

"Already can be placed before the main verb (past participle) or at the end of the sentence:" Példamondatok: https://www.ef.com/english-resources/english-grammar/present-perfect-ever-never-already-yet/

1 hónapja

bardospince

Mindent hallottam csak "passed" nem.

1 hónapja