Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben onun ailesini tanıyorum."

Çeviri:I know her family.

4 yıl önce

18 Yorum


izolas

"I recognize her family" neden olmuyor?

4 yıl önce

SelamiKaya2

Recognize analiz sonucu anlamak bilmek tanımak anlamında.

2 yıl önce

AyaKulaber

Her yada his ne farkeder !

2 yıl önce

percy955

Erkeklerde his, kadınlarda her

1 yıl önce

Dantes-_

Fark etmediği için ikisi de doğru cevap. İkisinin de işaretlenmesi gerekiyor.

1 yıl önce

TurkanHijran.G

Meeting görüşmektir ama know bilmek

3 yıl önce

AhmetGedikli

Burada 'onun' derken bir hayvandan bahsediyor olamaz mı? Yoksa bahsettiğimiz hayvanın cinsiyetiyle mi hitap etmemiz gerekiyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

Burada kimden bahsediliyor olursa olsun "onun ailesi" şeklinde çevirmeniz gerekiyor.

(Hayvanlar için "it/its" kullanılır. Ama özellikle hayvanlar konusunda hassas kimselerden "he/she/his/her/..." kullanımlarını duyabilirsiniz. Bunun yanısıra kitaplarda da hayvanlar için "he/she/his/her/... kullanımlarına rastlayabilirsiniz. Hayvanlar dışında arabalar için vs. de örneğin "she" kullanımına sıklıkla rastlamak mümkün. Ama yine de bunların doğruluğu tartışılır; çünkü hiçbiri insan değil.)

4 yıl önce

AhmetGedikli

Teşekkürler...

4 yıl önce

cemremngr

"I recognize his family" neden olmuyor?

3 yıl önce

dokancan

Yours neden olmuyor illa her istiyor.

2 yıl önce

Kevser61306

İts veya his nesi farklı ? ikisininde anlamı onun

2 yıl önce

AHMETYASN1

duolingoya helal olsun elleri dert görmesin sorular harika

2 yıl önce

Rvan14

.Know. bilmek demek diyilmi ki?

1 yıl önce

salih321

I am meeting his family niçin kabul edilmiyo ? Know bilmek demek ayrıca!!??

3 yıl önce

Englishman701012

Cevaba bakınca Soru şekli yanlış sanki. "Tanıyorum" yerine "biliyorum" aynı şeymidir acaba?

2 yıl önce

Cem806826

Its family kabul olmalı

2 yıl önce

EnglishPro342037

I know its family. Cevabin yaninda bunu da isaretledim. Kabul etmedi. Neden? I know its family de ben onun ailesini taniyorum olmaz mi

8 ay önce