"Ben onun ailesini tanıyorum."

Çeviri:I know her family.

May 5, 2014

26 Yorum


AyaKulaber

Her yada his ne farkeder !

December 12, 2015

percy955

Erkeklerde his, kadınlarda her

September 23, 2017

Dantes-_

Fark etmediği için ikisi de doğru cevap. İkisinin de işaretlenmesi gerekiyor.

June 26, 2017

izolas

"I recognize her family" neden olmuyor?

June 7, 2014

SelamiKaya2

Recognize analiz sonucu anlamak bilmek tanımak anlamında.

July 2, 2016

Zbeyde802610

Çünkü ben diyo

March 28, 2019

TurkanHijran.G

Meeting görüşmektir ama know bilmek

December 27, 2014

AhmetGedikli

Burada 'onun' derken bir hayvandan bahsediyor olamaz mı? Yoksa bahsettiğimiz hayvanın cinsiyetiyle mi hitap etmemiz gerekiyor?

May 5, 2014

omercito
Mod

Burada kimden bahsediliyor olursa olsun "onun ailesi" şeklinde çevirmeniz gerekiyor.

(Hayvanlar için "it/its" kullanılır. Ama özellikle hayvanlar konusunda hassas kimselerden "he/she/his/her/..." kullanımlarını duyabilirsiniz. Bunun yanısıra kitaplarda da hayvanlar için "he/she/his/her/... kullanımlarına rastlayabilirsiniz. Hayvanlar dışında arabalar için vs. de örneğin "she" kullanımına sıklıkla rastlamak mümkün. Ama yine de bunların doğruluğu tartışılır; çünkü hiçbiri insan değil.)

May 5, 2014

AhmetGedikli

Teşekkürler...

May 5, 2014

salih321

I am meeting his family niçin kabul edilmiyo ? Know bilmek demek ayrıca!!??

November 9, 2014

cemremngr

"I recognize his family" neden olmuyor?

August 1, 2015

dokancan

Yours neden olmuyor illa her istiyor.

December 11, 2015

Heyman491765

yours=seninki/sizinki anlamı taşıdığı için

August 10, 2019

Kevser61306

İts veya his nesi farklı ? ikisininde anlamı onun

May 10, 2016

AHMETYASN1

duolingoya helal olsun elleri dert görmesin sorular harika

August 19, 2016

Rvan14

.Know. bilmek demek diyilmi ki?

June 15, 2017

Heyman491765

tanımak anlamında da kullanılır

August 10, 2019

Englishman701012

Cevaba bakınca Soru şekli yanlış sanki. "Tanıyorum" yerine "biliyorum" aynı şeymidir acaba?

February 7, 2016

Heyman491765

know sadece bilmek demek değildir aynı zamanda tanımak anlamıda vardır

August 10, 2019

Cem806826

Its family kabul olmalı

March 21, 2016

vasevl

I know its family. Cevabin yaninda bunu da isaretledim. Kabul etmedi. Neden? I know its family de ben onun ailesini taniyorum olmaz mi

February 6, 2018

Heyman491765

its kelimesini büyük ihtimal cansızlar için kullanıldığı içindir

August 10, 2019

SahilDemet

i know his family de olur

June 28, 2019

Alyn1840

Her yapınca yanlış saydı

July 8, 2019

FatmaBeyza247215

tabletimde ve telefonumda bu soruyu cevaplamak icin klavye cikmiyo dersi gecmek icin bilgisayardan soruyu cevaplamak zorunda kaliyorum

July 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.