"Kızların büyük elbiseleri"

Çeviri:Die großen Kleider der Mädchen

2 ay önce

4 Yorum


Retromolare

Vakti olan birisi kısaca açıklayabilir mi?

Büyük: Groß Daha büyük: Größer

Peki Großen tam olarak nerede kullanılıyor? Çoğullarda kullanılıyor diye düşünmüştüm, ama başka bir alıştırmada "Ich habe große Häuser." olarak verilmiş doğru cevap. O zaman bu çıkarım da doğru değil.

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=420
das Kleid - tekil, nötr
die Kleider - çoğul
die grossen Kleider - Nominativ

Ich (Nominativ) habe grosse Häuser (Akkusativ).
das Haus - tekil, nötr
die Häuser - çoğul
grosse Häuser - Akkusativ

2 ay önce

Retromolare

Tamam şimdi oldu gibi. Biraz daha çalışayım :) Teşekkürler.

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.