Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızların büyük elbiseleri"

Çeviri:Die großen Kleider der Mädchen

2 hafta önce

4 Yorum


Retromolare
Retromolare

Vakti olan birisi kısaca açıklayabilir mi?

Büyük: Groß Daha büyük: Größer

Peki Großen tam olarak nerede kullanılıyor? Çoğullarda kullanılıyor diye düşünmüştüm, ama başka bir alıştırmada "Ich habe große Häuser." olarak verilmiş doğru cevap. O zaman bu çıkarım da doğru değil.

2 hafta önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=420
das Kleid - tekil, nötr
die Kleider - çoğul
die grossen Kleider - Nominativ

Ich (Nominativ) habe grosse Häuser (Akkusativ).
das Haus - tekil, nötr
die Häuser - çoğul
grosse Häuser - Akkusativ

2 hafta önce

Retromolare
Retromolare

Tamam şimdi oldu gibi. Biraz daha çalışayım :) Teşekkürler.

2 hafta önce