1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Здесь и наша книга, и ваша."

"Здесь и наша книга, и ваша."

Çeviri:Hem bizim kitabımız burada, hem de sizinki.

September 2, 2018

8 Yorum


anilgokcen

"Hem bizim hem de sizin kitabınız burada" bu cümle de doğru kabul edilmeli


Avni86

Hem kitabımız burada hem de sizinki'ya kabul etmedi


meteulku_

Türkçe açısından çok tuhaf duruyor. Aynı cümlede ayrı zamirler varken (ben, sen, benim, senin vb.) bunları cümleden düşüremiyoruz.


Murat431137

Çok karışık olmuş


KadirrEfe

Hem bizim kitabımız burada hem de sizin. Bunu nasil kabul etmez anlamak zor.


Diana.888

Burada hem bizim kitabımız, hem de sizinki. - bu olabilir mi? Kabul etmedi, ama bence bu da olası.


iltimasinci1

Çok fazla dil olduğu için cümleler saçma geliyor.Mesela bir cümle vardı "Anne zaten Rusya'da"hani türkçede böyle bir cümle yok o yüzden cümlede bana çok garip geldi.


Mustafa3313

'Hem' kullanımı zorunlu mu? Benim cümlem: (Bizim kitabımız ve sizinki burada. ) bu cümlemde yanlış nerede?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.