"Biz yürürken yeriz."

Çeviri:We eat as we walk.

4 yıl önce

37 Yorum


omerkaynar

Sondaki we ye gerek var mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet şart, yan cümleye de özne konur İngilizcede. Ahmetkorm3'ün dediği gibi we'siz tek opsiyon "we eat while walking"

3 yıl önce

mKyIa

During niye kullanılmıyor

1 yıl önce

atakancan34

Ben bunu yazdım olmadı

3 yıl önce

Mesutifci

We eats as we walk cümlesini kabul ediyor. Sizin verdiğiniz örnekte ing kullanmışsınız sebebi nedir?

3 ay önce

gokhanReiz

aynennnnnnn ben aynısını yazdım cevap hayır

1 yıl önce

cptyasir

We eat while walk ... Olmazmi

4 yıl önce

AhmetKorkm3

we eat while walking olur

4 yıl önce

SevimUysal

Ben aynısını yazdım ama olmadı

3 hafta önce

filizzglu

As ne demek

3 yıl önce

umitasan

neden when yerine as kullanılmış. when iken anlamına gelmezmi. yani cümle we eat when we walk olmazmı. yani yürü iken yeriz gibi.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

when daha çok -ince anlamına gelir. (mesela gelince yeriz). Daha uzun süren aktiviteler için while ya da as kullanmak daha uygun.

3 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Niye as

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

as ve while aynı anlamda

3 yıl önce

Physicaldown27

Beyler as gibi anlamina gelmiyormu ?

3 yıl önce

cahitsimsek.21

Bu konu kadar beni zorlayan sıkan ve bu dilden nefret etmemi sağlayan başka bir konu daha olmadı henüz. Tekrar yapıyorum ama faydasız bir adım ileri gidememişim! Anlamıyorum!

2 yıl önce

SarpAlef0

We eat when we walk daolması gerekmiyormu

2 yıl önce

sammam

While iken eki degilmi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. burada while ve as aynı anlamda

3 yıl önce

Tamammm

Kendisi duringle sordu ayni cevabi verdim pess

3 yıl önce

grievos

we eat along we walk.. neden değil??

2 yıl önce

murphycastle

"as if" ne kalıbıydı? Hatırlıyorum ama..

2 yıl önce

g.gamzecakar

as if : sanki, güya anlamlarında kullanılır.

1 yıl önce

SenaNur416947

When i neden kabul etmedi?

2 yıl önce

BossCaptur

yürürken yani while walk demek değilmidir

2 yıl önce

Glnihal42686

As ne demek

1 yıl önce

Uurslam

Gelirken giderken yani iken

1 yıl önce

ugur549350

We eat when we walk olmaz mi

1 yıl önce

Asliatilgan

Ama iki tane we var nasil olcakkkkkl?!

1 yıl önce

queengomezlarry

Eğer senin dediğin gibi yani "We eat as walk" olursa yürümek yani walk fiili kimi temsil ediyor anlaşılamaz.Türkçede buna bir karşılık bulamazdın çünkü her şekilde yürürken yeriz anlamına gelir fakat ingilizcede bakılınca saçma oluyor.Burdaki ilk we "Biz yerken" anlamını katarken diğer we "biz yürürken" anlamı katar.

1 yıl önce

Asliatilgan

İki We ye ne gerek var niye iki we var???? Atkadaşlar bana katılıyorsanız yorum atın

1 yıl önce

cagatay869414

Ne bu aq

1 yıl önce

EdaGler4

as'den sonra fiile -ing gelmesi gerekmiyor mu ? while kullandıktan sonra olduğu gibi ?

1 yıl önce

erturul490627

Tüh yanlış oldu

1 yıl önce

hsyn900502

Bu kadar sacma bir ceviri yok biz yururuz biz yeriz yazmislar

10 ay önce

AliBulut13

We eat while we walk olmazmi

6 ay önce

deyr0der

Surekli özne koymak kadar sacma bisey yok

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.