1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Biz yürürken yeriz."

"Biz yürürken yeriz."

Çeviri:We eat as we walk.

May 5, 2014

49 Yorum

Konu önem sırasına göre

omerkaynar

Sondaki we ye gerek var mi ?

May 24, 2014

Selcen_Ozturk

evet şart, yan cümleye de özne konur İngilizcede. Ahmetkorm3'ün dediği gibi we'siz tek opsiyon "we eat while walking"

January 19, 2015

mKyIa

During niye kullanılmıyor

February 3, 2017

AknK6

We eat during we walk... Neden olmuyor ?

January 5, 2019

Fidan836182

Bende anlamadım

January 15, 2019

atakancan34

Ben bunu yazdım olmadı

March 5, 2015

beritan208336

merhabalar, takıldığım nokta şu ki; while,as (-iken) bağlaç görevi görmüyor mu cümlede, iki cümleyi birbirine bağlamış çünkü. ?

May 26, 2019

TC_Serhat

Soru "Biz yürürken yeriz" While kullanılan cümlende yeme ile ilgili fiil yok.

June 11, 2019

Mesutifci

We eats as we walk cümlesini kabul ediyor. Sizin verdiğiniz örnekte ing kullanmışsınız sebebi nedir?

July 5, 2018

cptyasir

We eat while walk ... Olmazmi

May 31, 2014

Teomankorkmaz

we eat while walking olur

September 22, 2014

SevimUysal

Ben aynısını yazdım ama olmadı

September 20, 2018

filizzglu

As ne demek

April 27, 2015

hknzngn

Gibi demek aslında cümle biz yürüdüğümüz gibi yeriz diye çevriliyor

March 31, 2019

cahitsimsek.21

Bu konu kadar beni zorlayan sıkan ve bu dilden nefret etmemi sağlayan başka bir konu daha olmadı henüz. Tekrar yapıyorum ama faydasız bir adım ileri gidememişim! Anlamıyorum!

February 1, 2016

miran290688

Bırakma sakın devam et yanlış yapa yapa öğreneceksin kardeşim ilk başta bende de öyle oldu tabii. Bu konuyla alakalı biraz gramer bilgisi öğren netten sonra her şey kendiliğinden geliyor

February 10, 2019

umitasan

neden when yerine as kullanılmış. when iken anlamına gelmezmi. yani cümle we eat when we walk olmazmı. yani yürü iken yeriz gibi.

May 5, 2014

Selcen_Ozturk

when daha çok -ince anlamına gelir. (mesela gelince yeriz). Daha uzun süren aktiviteler için while ya da as kullanmak daha uygun.

January 19, 2015

GulCeri1

Yani while kullanıldığında yanlış olmaz

March 3, 2019

mert1gun

Teşekkürler

September 11, 2019

SelinNehirgmsdl

Niye as

January 19, 2015

Selcen_Ozturk

as ve while aynı anlamda

January 19, 2015

AliBulut13

We eat while we walk olmazmi

April 3, 2018

SarpAlef0

We eat when we walk daolması gerekmiyormu

November 23, 2015

Physicaldown27

Beyler as gibi anlamina gelmiyormu ?

May 10, 2015

hknzngn

Aynen öyle gibi anlamı

March 31, 2019

EdaGler4

as'den sonra fiile -ing gelmesi gerekmiyor mu ? while kullandıktan sonra olduğu gibi ?

March 6, 2017

sammam

While iken eki degilmi

September 28, 2014

Selcen_Ozturk

evet. burada while ve as aynı anlamda

January 19, 2015

Tamammm

Kendisi duringle sordu ayni cevabi verdim pess

March 27, 2015

grievos

we eat along we walk.. neden değil??

February 15, 2016

murphycastle

"as if" ne kalıbıydı? Hatırlıyorum ama..

June 5, 2016

g.gamzecakar

as if : sanki, güya anlamlarında kullanılır.

November 22, 2016

SenaNur416947

When i neden kabul etmedi?

July 30, 2016

BossCaptur

yürürken yani while walk demek değilmidir

September 22, 2016

Glnihal42686

As ne demek

October 21, 2016

Uurslam

Gelirken giderken yani iken

October 21, 2016

ugur549350

We eat when we walk olmaz mi

November 26, 2016

Asliatilgan

Ama iki tane we var nasil olcakkkkkl?!

December 10, 2016

gomezempathy

Eğer senin dediğin gibi yani "We eat as walk" olursa yürümek yani walk fiili kimi temsil ediyor anlaşılamaz.Türkçede buna bir karşılık bulamazdın çünkü her şekilde yürürken yeriz anlamına gelir fakat ingilizcede bakılınca saçma oluyor.Burdaki ilk we "Biz yerken" anlamını katarken diğer we "biz yürürken" anlamı katar.

June 16, 2017

Asliatilgan

İki We ye ne gerek var niye iki we var???? Atkadaşlar bana katılıyorsanız yorum atın

December 10, 2016

Fidan836182

As ne demek

January 15, 2019

erdemkarsli

we eat while walk

bu nasıl yanlış olabilir?

January 22, 2019

Mgd2007

seninki doğru ama oradaki kelimelerde vermemiş zaten normal çevirilerde as yerine while kullanılıyor

January 23, 2019

Mgd2007

oraya for getirdim yanlış dedi

January 23, 2019

VOLKANSOYDANN

Bu ne yaaaa

February 25, 2019

TanEr767552

Öbür konuda, iken while idi şimdi as oldu hay ingilizce gibi ya

March 22, 2019

NuviVine

AS ne demek? Ne işe yarıyor?

June 28, 2019

KomutanLOGAR69

"when we walk we eat " aynı anlama gelmez mi?

August 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.