1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Here is where you eat."

"Here is where you eat."

Fordítás:Itt van, ahol eszel.

May 5, 2014

8 hozzászólás


HaIsmerszT

Itt ahol eszel. Ez miert nem jo?


francifrancii

Itt van az ahol eszel mert nem jo?


fectroll

Mert egy szinttel feljebb lépett a program... :))))))))))))))


BudaiRomi

Itt eszel. Ez jó volt


csigagabor

Itt esztek miért nem jó?


eminens2

Elfogadja. 2018.07.20.


oregkvinto

tegnap az itt ahol eszel megoldás még jó volt!mi történt mára?


AnnaBalass1

Ezen a helyen fogsz enni/itt kapsz enni de gazdag a magyar nyelv!

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.