1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Ваня , где ты?"

"Ваня , где ты?"

Çeviri:Vanya, sen neredesin?

September 3, 2018

8 Yorum


szQK14

Vanya neredesin sen cevabını neden kabul etmiyor?


Snow27_ael

Kurduğun cümle devrik oluyor program herhalde saha mantıklı olsun diye devrik cümle kabul etmiyor kafa karışmasın diye


Snow27_ael

Ama zaten ikiside aynı anlama geliyor


murat403256

cümlelerin türkçe anlamalarını yazarken neden kelime bankası yok? elle türkçe yazmak tek tek pek faydalı bir şey değil zaman kaybı bence kolay gelsin


Mehmet_KYMN

Alt tarafta bulunan "kelime bankasını kullan" veya "klavyeyi kullan" tuşuna basarak istediğini seçebilirsin. Ayrıca kendiniz yazarsanız daha akılda kalıcı olur :)


mustafa152678

Bende vanya nerdesin sen yaptım .


ekin246026

Yalan nerdesin sen de olabilir


COMA_BERENICES

Kabul edilmeli ya arada yapıyor böyle sinir oluyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.