"Polis memurları mavi gömlek giyerler."

Çeviri:The police officers wear blue shirts.

4 yıl önce

11 Yorum


ErdiTartar

Gömlek giyerler diyor gömlekler giyerler demiyorki ama neden s takısı geliyor?

4 yıl önce

omercito
omercito

Burayı incelerseniz sorunuzun cevabını da bulabilirsiniz: https://www.duolingo.com/comment/1632177

4 yıl önce

semra980635

Linkte gramer bilgi verilmis duolingonun gramer hizmetine nerden ulasabilirim

2 yıl önce

eelma
eelma

sorana da, cevaplayana da teşekkür ederim.

3 yıl önce

afaystil

"cops" kelimesini neden kabul etmedi?

4 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

Çünkü "cops" gayrı resmi ama "Polis memurları" resmi.

2 yıl önce

banudgn

Bu soruda benim fikrim polis memurlari diyor yani disarda degilde karakolda masa basi calisanlar (police officer) police women sadece kadin polisleri kapsiyor cops da genel olarak polisler anlaminda

3 yıl önce

jzlcdh
jzlcdh

"Police officer" hem sokakta hem karakolda var. Karakoldaki çalışanlar herkes "police officer" değil, yani sivil işçiler de var.

"The police wear blue shirts." olabilir.

2 yıl önce

cansuakca23

arkadaşlar yazıyorum hiç kabul etmiyor anlam veremedım

8 ay önce

FatmaNuray606769

The polise offier wear blue shirts . Olursa olmaz mi??????

6 ay önce

salih688881

The officers police dedim neden kabul etmedi

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.