1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Молоко и хлеб уже на столе."

"Молоко и хлеб уже на столе."

Çeviri:Süt ve ekmek zaten masada.

September 3, 2018

6 Yorum


Ozan726061

"V" ingilizcedeki in "na" ise ingilizcedeki on anlaminda kullaniliyor.


dilosmen61

Cümle içinde -de/-da anlamında в ve на kullanılıyor ikisi arasındaki fark nedir?


rmPPBw

В içinde на üstünde gibi daha çok


ZumrudAliy2

B ... Icinde anlaminda . B ofis .. ofisde .


karamel85

B icine,icinde anlaminda.ama на ustunde demek


karamel85

Uje zaten demek degil.Neden her yerde boyle ceviriyorsunuz.Zaten in karsiligi серавно olmali

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.