"The international doctors"

Fordítás:A nemzetközi orvosok

May 5, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


PterTth2

Vajon milyen egy nemzetközi orvos? Egy szerződés pl. lehet nemzetközi, de egy orvos, vagy bármilyen személy nem nagyon.


tuimre

Azt nem tudom, de nekem a "nemzetközi repülőtér" nem volt jó, egy életem bánja... :(


PterTth2

Pedig a repülőtér az pont lehet nemzetközi.


Karoly965387

Mit jelentenek a összegyűjtött pontszámok?


Harga

Itt megtalálható: https://www.duolingo.com/help (Ismeretpontok)


JutkaSDG

Rémes ennek a nőnek a kiejtésé


KlementLsz

Nagyon nehéz érteni hogy mivel kezdi a mondatot.


SndorCzirb

Elég zöldségnek tűnik


Zsuzsizsuzso

Ez valóban rettentően magyartalan. Konferencia, az lehet nemzetközi, de orvosok...


sabbathka

Orvosok határ nélkül - létezik ilyen program, lehet Ők a nemzetközi orvosok. Nekem inkább az volt a gondom, hogy a világért sem értettem, hogy mit mond. Indzsenêrnek véltem, de annak semmi értelme, hogy mérnök orvosok, ezért elküldés előtt kitöröltem és blöfföltem, beírtam, hogy international, mert a nemzetközi orvosokat értelmesnek találtam. Többször is visszahallgattam, de sehogy sem értettem. Mindegy, gondoltam, s elküldtem. S meglepetésemre elfogadta, ez volt a helyes megoldás. Ezután is többször is visszahallgattam, de akárhogy fülelek, se normal, se lassított tempóban nem hallom ki, hogy international, még így sem, hogy már tudom, hogy ez a megoldás.


BertaHevesi

Én a doktorokat nem hittem el, hogy jól hallom, pont azért, mert doktor és nemzetközi... ?


Harga

Angolul sokat írnak róluk a neten, google segíthet rátalálni.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.