"Ben dindar değilim."

Çeviri:I am not religious.

4 yıl önce

16 Yorum


Buraktregn

bu cümleyi çevirmeyecek kadar bağnaz insanların burada ne işi var yahu? en nihayetinde "gavurun" dili

1 yıl önce

hodoras
hodoras

Idiot this is just a sample. Nobody curses your religion. If you don't stand that please leave the duolingo.

1 yıl önce

fuatfrt

Şu kafadaki insanların kaçı bunu anlayacak kapasitedeler ki :')

1 yıl önce

deepnote

oh çok iyi geliyor bunu söylemesi

1 yıl önce

znur20320

Tam benlik bir cümle olmuş teşekkür ederim.

1 yıl önce

Berfudemeter

Duolingo hanginizin dindar hanginizin dinsiz olduğunu ne bilsin gerikafalilar. Bu kelimeyi öğretmek amaçlı her türlü cümle kurdurtuyor. Sanki bunu burada yazdınız diye dinsiz mi olacaksınız. Ne kadar saçma insanlarsınız ya.

8 ay önce

karabugra05

is "religionist" also mean dindar?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

no (aşırı dinci demek, radikal yani)

4 yıl önce

ofiyy

Merak ettim yorumlara bakim dedim :))

9 ay önce

dermaan

Herşey çok güzel.. Fakat Türk toplumunun kültürel yapısını da göz önünde tutmalıyız..

Dindarlık vs. gibi hassas konular olmadan da gayet iyi ingilizce öğretilebilirdi. Bu mümkün.. kişiyi zorla ben budanın öğrencisiyim, ben dindar değilim, ben kiliseye gitemeliyim dedirtmemeliyiz.

2 yıl önce

Nevo253047

Katılıyorum

8 ay önce

IIIRdEspada

I am not faithful olmaz mıydı

1 yıl önce

mevaka

you are not religious , he is not religious , she is not religious gibi alternatifleriniz varken neden illa 1. tekil şahıs ekini kullanmak ihtiyacı hissediyorsunuz ?

bu başka bir şey de olabilir illa dini bir mesele değil, kişilerin şahsi özellikleri ile alakalı örnekler verirken 1. tekil şahıs ekini kullanmaktan kaçınmayı akıl edemiyecek kadar öngörüsüz olduğunuz için mi yoksa gerçekten insanların bu cümleyi yazmasını istediğiniz için mi bu tarz örneklemeler yapıyorsunuz?

o zaman size bir kaç cümle tavsiyesi vereyim , illa bi şeyler yazdıracaksanız şunları deneyin, çünkü bunlara ihtiyacımız var :

i am friendly , i am optimistic , i am reliable , i am sympathetic , i am easygoing , i am gentle , i am wise , i am peaceful ,

okey , i am calm.....

1 yıl önce

TheEternity

Algi her yerde (: kafirlerin elinden kafirlerin dillerini ogrenmek icin burdaysaniz yapacak bir sey yok (: we are very religious, bu you are kafir (:

1 yıl önce

orxan79177

Evet ben dindar degilim

7 ay önce

DuruRRSY

Çok zor

5 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.