Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben dindar değilim."

Çeviri:I am not religious.

0
4 yıl önce

19 Yorum


hodoras
hodoras

Idiot this is just a sample. Nobody curses your religion. If you don't stand that please leave the duolingo.

5
Cevap ver1 yıl önce

fuatfrt

Şu kafadaki insanların kaçı bunu anlayacak kapasitedeler ki :')

0
Cevap ver11 ay önce

Buraktregn

bu cümleyi çevirmeyecek kadar bağnaz insanların burada ne işi var yahu? en nihayetinde "gavurun" dili

4
Cevap ver1 yıl önce

deepnote

oh çok iyi geliyor bunu söylemesi

3
Cevap ver1 yıl önce

znur20320

Tam benlik bir cümle olmuş teşekkür ederim.

3
Cevap ver1 yıl önce

karabugra05

is "religionist" also mean dindar?

2
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

no (aşırı dinci demek, radikal yani)

10
Cevap ver4 yıl önce

ofiyy

Merak ettim yorumlara bakim dedim :))

2
Cevap ver6 ay önce

IIIRdEspada

I am not faithful olmaz mıydı

1
Cevap ver1 yıl önce

mevaka

you are not religious , he is not religious , she is not religious gibi alternatifleriniz varken neden illa 1. tekil şahıs ekini kullanmak ihtiyacı hissediyorsunuz ?

bu başka bir şey de olabilir illa dini bir mesele değil, kişilerin şahsi özellikleri ile alakalı örnekler verirken 1. tekil şahıs ekini kullanmaktan kaçınmayı akıl edemiyecek kadar öngörüsüz olduğunuz için mi yoksa gerçekten insanların bu cümleyi yazmasını istediğiniz için mi bu tarz örneklemeler yapıyorsunuz?

o zaman size bir kaç cümle tavsiyesi vereyim , illa bi şeyler yazdıracaksanız şunları deneyin, çünkü bunlara ihtiyacımız var :

i am friendly , i am optimistic , i am reliable , i am sympathetic , i am easygoing , i am gentle , i am wise , i am peaceful ,

okey , i am calm.....

1
Cevap ver1 yıl önce

Berfudemeter

Duolingo hanginizin dindar hanginizin dinsiz olduğunu ne bilsin gerikafalilar. Bu kelimeyi öğretmek amaçlı her türlü cümle kurdurtuyor. Sanki bunu burada yazdınız diye dinsiz mi olacaksınız. Ne kadar saçma insanlarsınız ya.

1
Cevap ver6 ay önce

dermaan

Herşey çok güzel.. Fakat Türk toplumunun kültürel yapısını da göz önünde tutmalıyız..

Dindarlık vs. gibi hassas konular olmadan da gayet iyi ingilizce öğretilebilirdi. Bu mümkün.. kişiyi zorla ben budanın öğrencisiyim, ben dindar değilim, ben kiliseye gitemeliyim dedirtmemeliyiz.

0
Cevap ver2 yıl önce

Nevo253047

Katılıyorum

0
Cevap ver6 ay önce

TheEternity

Algi her yerde (: kafirlerin elinden kafirlerin dillerini ogrenmek icin burdaysaniz yapacak bir sey yok (: we are very religious, bu you are kafir (:

0
Cevap ver10 ay önce

Seher418441

Ne diyor bu ya gavur icadı

0
Cevap ver8 ay önce

MehmetC.2

Mal

0
Cevap ver8 ay önce

orxan79177

Evet ben dindar degilim

0
Cevap ver5 ay önce

DuruRRSY

Çok zor

0
Cevap ver3 ay önce

veestrom

Nasıl bir sinsilikdir bu Ya Rabbi.

0
Cevap ver1 ay önce