1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Benim borşum nerede?"

"Benim borşum nerede?"

Çeviri:Где мой борщ?

September 4, 2018

19 Yorum


Mert393006

Alfabeyi ve kelimelerin yazılışlarını nasıl öğreneceğim ?


Osmangazi905406

Neden Моя kabul etmiyor bilgisi olan yazabilir mi ?


zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor


Sebnem97455

SwiftKey diye Bi uygulama var ben onu kullanıyorum dil ekle özelliği var


NigaritoM

Klavye kısımdaki ayarlardan dillere gir ve orda rusça klavyesine çevir


eray844222

Сunku o Mоя degil Moй


qurbanow

Borş борщ olarak mi yoksa борш olarak mi yaziliyor


zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor


Rauf736323

ayarlardan klavyenize rusca dili eklemelisiniz.


ErenBlbl3

Ben борш olarak düşündüm. Ama sanırım hayatta kullanmayacagim bir kelimr oldugu icin sorun olmaz.


NigaritoM

борщ olaraq yazılır


zeynep411214

rusca klavye nasil kurabilirim


Sebnem97455

Kıza göre mi erkeğe göre mi cevaplayacağımı nereden bileceğim bazen моя bazen мой kabul ediliyor


NigaritoM

Maya denildiyi zaman kadından moy denildiyi zaman ise erkekden bahsediyor


huseyin309662

Sonu ya li bitiyorsa kiz moya kullaniliyor


hekimstomatoloq

Борш yazdım 1 canım getdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.