"Benim borşum nerede?"

Çeviri:Где мой борщ?

September 4, 2018

8 Yorum


qurbanow

Borş борщ olarak mi yoksa борш olarak mi yaziliyor

September 4, 2018

ErenBlbl3

Ben борш olarak düşündüm. Ama sanırım hayatta kullanmayacagim bir kelimr oldugu icin sorun olmaz.

November 7, 2018

zeynep411214

rusca klavye nasil kurabilirim

February 5, 2019

zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor

February 5, 2019

Osmangazi905406

Neden Моя kabul etmiyor bilgisi olan yazabilir mi ?

November 24, 2018

zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor

February 5, 2019

Sebnem97455

SwiftKey diye Bi uygulama var ben onu kullanıyorum dil ekle özelliği var

April 5, 2019

Sebnem97455

Kıza göre mi erkeğe göre mi cevaplayacağımı nereden bileceğim bazen моя bazen мой kabul ediliyor

April 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.