"Benim borşum nerede?"

Çeviri:Где мой борщ?

September 4, 2018

31 Yorum
Tartışma kilitli.


Mert393006

Alfabeyi ve kelimelerin yazılışlarını nasıl öğreneceğim ?


Osmangazi905406

Neden Моя kabul etmiyor bilgisi olan yazabilir mi ?


GokselKirca

Моя disil dir.genelde sonu a ile bitenlerde kullanilir istisnalar var ornegin папа erkek yani baba ama sonu a ile bitio ...


FakeTarik

Eğer sondaki harf sesliyse моя kullanırız Mesela Где моя пицца Şimdi pizzanın son harfi sesli olduğundan моя kullanırız Sonunda sesli bir harf yoksa мой kullanırız Mesela Где мой рюкзак Rukzakın son harfi sesli olmadığından мой kullanırız Ama karşıdaki bir erkekse ve son harfi sesli ise моя yerine мой kullanılır Yani sesli ise моя eğer sessiz ise yada erkek ise мой kullanılır


zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor


Sebnem97455

SwiftKey diye Bi uygulama var ben onu kullanıyorum dil ekle özelliği var


NigaritoM

Klavye kısımdaki ayarlardan dillere gir ve orda rusça klavyesine çevir


Rasul21-08-2006

çünkü Rus dilinde cinsler var ve cinslere uygun oyle oluyor


Huseyn_

Çünkü "Моя" kadın cinsinde amma "борш" erkek cinsinde o yüzden erkek cinsinde olan "мой" koyucaksın karşısına


Turac85193

Моя bayanlara soyleniyor мои erkeklere.. sonlari а ve я ile sonlananlar kadin samitle sonlananlar ise erkeklere ait


FakeTarik

Kanka şimdi son harfi sesli ise моя kullanırız mesela моя пицца ama sonu sessiz harf ise мой kullanırız mesela мой велосипед gibi


Ercan481432

Cunki borş a veya я ile bitmeli


qurbanow

Borş борщ olarak mi yoksa борш olarak mi yaziliyor


zeynep411214

rusca klavye nasil oluyor


Rauf736323

ayarlardan klavyenize rusca dili eklemelisiniz.


NigaritoM

борщ olaraq yazılır


ErenBlbl3

Ben борш olarak düşündüm. Ama sanırım hayatta kullanmayacagim bir kelimr oldugu icin sorun olmaz.


FakeTarik

Rusyada tüketildiği için ve gitmeyi düşünüyorsan çok kullanırsın


zeynep411214

rusca klavye nasil kurabilirim


yigit265054

Neden ш kabul edilmiyor


Rasul21-08-2006

Bak bazen yazı hatasını doğru diyor ama bazen yanlış. Eğer birinde doğrusa diğerinde de doğru olmalı!


Sebnem97455

Kıza göre mi erkeğe göre mi cevaplayacağımı nereden bileceğim bazen моя bazen мой kabul ediliyor


NigaritoM

Maya denildiyi zaman kadından moy denildiyi zaman ise erkekden bahsediyor


huseyin309662

Sonu ya li bitiyorsa kiz moya kullaniliyor


emre113724

Once eril disil notr hallerin cogullarini ogrenmelisin Şebnem


hekimstomatoloq

Борш yazdım 1 canım getdi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.