"His cat"

Çeviri:Onun kedisi

May 5, 2014

26 Yorum


Avzer

Arkadaşlar iyelik eki ünitesindeyiz / his/ de bir iyelik zamiridir. İyelik zamirleri aitlik anlamı katar. dolayısıyla burda /onun kedisi /cümlesi olur. Umutku kardeşim / Kedi onun / olabilmesi için / he has the cat / olması gerekirdi. Nacizane fikrim.


MeteUlku
  • "He has the cat." = "Kedi onda."

  • "Kedi onun." / "Kedi ona ait." = "The cat belongs to him/her."

  • "O, onun kendisi." = "It is his/her cat."


TOZKOPARAN.

Çok teşekkürler


LeylaKoint

hiç birşey anlamadım


Sava954815

Her = kadinlar icin onun His = erkekler icin onun anlami tasir


NurayHesenli97

Arkadaşlar kismen dogru yazsaniz yine kabul ediyor ve dogru cvbi tekrar gösteriyor.. bundan fazla ne istiyorsunuz uygulamadan?))) Anlamiyorum


emre503998

evet çok haklısın


Aya11622

His/Her=Onun . . Bunu karıştırmayınca cümlenin devamını anlayabiliriz . His cat=Onun kedisi anlamına gelmekte. Örneğin: . His/Her pencil= Onun kalemi,anlamına gelir. . Umarım yardımcı olabilmişimdir. Hepinize iyi dersler♥^^.


Abdulaziz415416

Arkadaslar ben his - her kelimelerini hep karistiritorum. Hangisi kiz hangisi erkek icin?


Azat427531

His himenden gelsin aklına


meral556483

"His/Her" onun demek zaten o yüzden zaten "cat" kedi dwmek


emre503998

https://www.instagram.com/tatil_egede/

İngilizce çevirilerde var takip tavsiye edilir


emre503998

https://www.instagram.com/tatil_egede/

İngilizce çevirilerde var takip tavsiye edilir


emre503998

https://www.instagram.com/tatil_egede/

İngilizce çevirilerde var takip tavsiye edilir


Aliye354139

Selcen hanım her his its their your yours kafamı karıştırdı bir sürü senin ve onun kelimesi var aralarındaki fark nedir bana açıklar mısınız


tPmvVAoN

ONUN KEDİSİ yazıldığında kabul etmiyor. Düzeltilmesini talep ediyorum.


esmatakr

Bence guzel bir uygulama


EcrinErbil

En sevdiğim dinleme alıştırması atlanıyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.