"Извините, вы не знаете, где здесь школа?"

Çeviri:Affedersiniz, acaba burada nerede bir okul var biliyor musunuz?

September 4, 2018

17 Yorum
Tartışma kilitli.


merjenn

Affedersiniz, siz burada okulun nerede olduğunu biliyor musunuz? Cevabı doğru sayılmalı


elale203978

Gerçekten bu cümle çok.saçma olmuş...


DenizDn.

Dunyanin en sacma ve gereksiz yoran pratigi


Birsen948679

Не olumsuzluk eki değil mi Nasıl biliyor musunuz oluyor


merjenn

"Вы не знаете?" -Siz bilmiyor musunuz? anlamındadır ama böyle kalıp türkçede çok kullanılmadığı için cevap öyle değil. "Вы знаете?" -Siz biliyor musunuz? şeklini rusçada kullansanız da yanlış olmaz


MAKALP1

Bu kadar saçma bir cümle olabilir mi ? 10 kez cevapladim. Ama doğru olarak kabul etmiyor. İnsanı dil öğrenmeyi bıraktıracak kadar saçma sapan bir cümle


Elmar2021

Burada "acaba" kelimesi nerede biri bana açiklaya bilir mi? Hayir, çünki öyle bir sey yok. Çok saçma ve yanlis hata


FaridaKazi3

Вы не знаете -acaba, где здесь школа - burada okul nerede


Mqsd335489

Doğru bence fikriniz


M4tU4

Aslinda cevabi boyle olmali bence " Affedersiniz, okulun nerede oldugunu biliyormusunuz?"


M4tU4

Ve ya "Affedersiniz burada okulun nerede oldugunu biliyormusunuz"


Osman.Cetin

Bilmiyor musunuz olacak sanırım


Ferid039

не знаете ne demek bilmiyorum yok menası verir men bilen öylemi


FaridaKazi3

Maalesef gramer farkliliklarindan dolayi cogu kisi yalnis yapmis. Извините bir butun olarak affedersiniz demek, вы kelimesi ise musunuz misiniz anlamina gelir bu cumlede. Derse baslamadan once uygulamadaki bolum gramerlerini okuyun


ElmanYunis

❤❤❤❤❤ kalıp.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.