"Garson başka bir barda çalışır."

Çeviri:The waiter works in another bar.

4 yıl önce

7 Yorum


EnesTapli

The waiter works at another bar

4 yıl önce

umran29

Bar yerine pub kullandim kabul etmedi.Neden acaba??

4 yıl önce

sankay25

in yerine at kullandım doğru olması gerekmez mi?

3 yıl önce

saidnursi

At the another bar. Niçin olmadı yaaa

3 yıl önce

allmiy

başka bir bar derken an another bar neden olmuyor? bu şekilde yazdım ancak kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

another'da zaten an var, another zaten baska birr demek

4 yıl önce

allmiy

teşekkür ederim :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.