"Ben bir öğün yerim."

Çeviri:I eat a meal.

4 yıl önce

13 Yorum


MahsnBey

Ben eats yazdım yanlıs cıktı s takısı cogul ve tekil kisilerde kullanılmıyordu

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Eats; he,she,it için kullanılır.Ama eat; I,you,we,they için kullanılır

4 yıl önce

MuratKaysal

sadece cümleye başlarken '' I '' harfini büyük yapmadım diye yanlış cevap diyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede ı diye bir harf yoktur. Küçük olan i, büyük olan I.

4 yıl önce

BerhanSudekan

"I" her zaman buyuk yazilir (ingilizce kurali)

4 yıl önce

artes7

I eat meal neden olmuyor yav bu a yı neye görekoyuyoruz

4 yıl önce

Safoyam

Bir öğün dediği için "a meal"diyoruz

4 yıl önce

bgbgbggy

(an) yada (a) ne fark eder of!

3 yıl önce

rem932452

Eğer "a" yada "an" den sonra gelen kelime sesli harfle başlıyorsa an sessiz harfle başlıyorsa a koyuyoruz. Yani örnek vermek gerekirse; an Apple , a Fish , an Elephant , a Candle ... ***bunu bana bir ingilizce öğretmenim söylemişti burdan ona sevgiler :) İnşallah yardımcı olabilmişimdir...

3 ay önce

MyDaddyBieber

I am yazdım, kabul etmedi.

2 yıl önce

Yomalyn
Yomalyn
  • I eat a meal = Ben bir öğün yerim
  • I am eating a meal = Ben bir öğün yiyorum
2 ay önce

Orsan19

"i eat only one time a day" cümlesi "Ben bir öğün yerim" cümlesini karşılıyor olması gerektiğini düşünüyorum

1 yıl önce

exspertmurderer_

bu soru bana 2-ci defa geldi birinde a digerinde one digerindeyse the yazilmiw hepsini ayrilikta yazdim yalniw cevap dedi

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.