1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir öğün yerim."

"Ben bir öğün yerim."

Çeviri:I eat a meal.

May 5, 2014

15 Yorum


MahsnBey

Ben eats yazdım yanlıs cıktı s takısı cogul ve tekil kisilerde kullanılmıyordu

July 13, 2014

bilgekaganyilmaz

Eats; he,she,it için kullanılır.Ama eat; I,you,we,they için kullanılır

September 19, 2014

bayram360568

Ben mal yazdim yanlislikla kabul etti

September 2, 2019

MuratKaysal

sadece cümleye başlarken '' I '' harfini büyük yapmadım diye yanlış cevap diyor.

May 5, 2014

Selcen_Ozturk

İngilizcede ı diye bir harf yoktur. Küçük olan i, büyük olan I.

May 5, 2014

BerhanSudekan

"I" her zaman buyuk yazilir (ingilizce kurali)

November 4, 2014

artes7

I eat meal neden olmuyor yav bu a yı neye görekoyuyoruz

August 4, 2014

Safoyam

Bir öğün dediği için "a meal"diyoruz

September 8, 2014

MyDaddyBieber

I am yazdım, kabul etmedi.

June 8, 2016

Yomalyn
  • I eat a meal = Ben bir öğün yerim
  • I am eating a meal = Ben bir öğün yiyorum
October 2, 2018

vee.st

a lingot for the answer and for Amy Chua!

March 13, 2019

Orsan19

"i eat only one time a day" cümlesi "Ben bir öğün yerim" cümlesini karşılıyor olması gerektiğini düşünüyorum

July 29, 2017

exspertmurderer_

bu soru bana 2-ci defa geldi birinde a digerinde one digerindeyse the yazilmiw hepsini ayrilikta yazdim yalniw cevap dedi

September 30, 2018

harleyquin621439

Offf

March 19, 2019

SimayGezic

l eat a dinner olmuyo dimi

October 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.