Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir öğün yerim."

Çeviri:I eat a meal.

0
4 yıl önce

13 Yorum


MahsnBey

Ben eats yazdım yanlıs cıktı s takısı cogul ve tekil kisilerde kullanılmıyordu

1
Cevap ver4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Eats; he,she,it için kullanılır.Ama eat; I,you,we,they için kullanılır

2
Cevap ver3 yıl önce

MuratKaysal

sadece cümleye başlarken '' I '' harfini büyük yapmadım diye yanlış cevap diyor.

0
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

İngilizcede ı diye bir harf yoktur. Küçük olan i, büyük olan I.

7
Cevap ver4 yıl önce

BerhanSudekan

"I" her zaman buyuk yazilir (ingilizce kurali)

0
Cevap ver3 yıl önce

artes7

I eat meal neden olmuyor yav bu a yı neye görekoyuyoruz

0
Cevap ver4 yıl önce

Safoyam

Bir öğün dediği için "a meal"diyoruz

0
Cevap ver3 yıl önce

bgbgbggy

(an) yada (a) ne fark eder of!

0
Cevap ver3 yıl önce

rem932452

Eğer "a" yada "an" den sonra gelen kelime sesli harfle başlıyorsa an sessiz harfle başlıyorsa a koyuyoruz. Yani örnek vermek gerekirse; an Apple , a Fish , an Elephant , a Candle ... ***bunu bana bir ingilizce öğretmenim söylemişti burdan ona sevgiler :) İnşallah yardımcı olabilmişimdir...

1
Cevap ver17 saat önce

MyDaddyBieber

I am yazdım, kabul etmedi.

0
Cevap ver2 yıl önce

Orsan19

"i eat only one time a day" cümlesi "Ben bir öğün yerim" cümlesini karşılıyor olması gerektiğini düşünüyorum

0
Cevap ver1 yıl önce

nn380101

J

0
Cevap ver5 ay önce

nn380101

.

0
Cevap ver5 ay önce