1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Kobieta ma dziewczynki."

"Kobieta ma dziewczynki."

Tłumaczenie:The woman has girls.

May 5, 2014

15 komentarzy


GranieNaBo

Woman has a girls jest blad bo trzeba dac the przed woman co oznacza ta kobieta a tam mamy przetłumaczyć kobieta


roby1409

Kiedy has a kiedy have ??


yuioyuio

Has w 3. osobie l. pojedynczej, w pozostałych przypadkach have.


pamelagozdek

ale tu jest l.mnoga


yuioyuio

Czasownik jest zgodny z liczbą podmiotu. W tym zdaniu podmiotem jest kobieta, a więc liczba pojedyncza.


Eliza2607

Have tylko do osoby I,You,We,They.....a has do she ((((chyba do He,It))))


bartek12134234

czym różni się the od a


Wczasowicz

Nie wiem dlaczego mnie nauczyciel w podstawówce uczył dodawania do have i has członu/wyrazu got. Od czego to zależy? Wyszło z użycia?


strawberry1215

Mnie również tego uczono. Podpinam się do pytania. :)


rafu7s

Brytole tak komplikują


Januszfrompoland

Dla mnie to nie ma w ttm zdaniu mowy o konkretnej kobiecie wiec skad musi byc "the"?


OliwiaFido

Za pomniałam że przed kobieta ma być a


Ziemniak351

Nie zaliczyło mi odpowiedzi jak napisałem woman... Wtf

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.
Rozpocznij