"The men"

Traducere:Bărbații

May 5, 2014

31 de comentarii


SecretCode2003

Nu e gresit the men=barbatii the man=barbatul

September 3, 2014

cici686544

.Felicitări

October 6, 2018

cici686544

Mmm

October 6, 2018

cici686544

Ju

October 6, 2018

cici686544

Ibu

October 6, 2018

cici686544

0,

October 6, 2018

cici686544

Imo

October 6, 2018

SailaMaria

Ce idiot

December 10, 2018

Sanda926268

Da

January 12, 2019

OlarJessi

Ba da

March 11, 2019

EroareUnkn

The men = bărbații The people's = oamenii

May 5, 2014

fantomitzah

http://www.wordreference.com/enro/man
”man” se poate traduce si cu ”bărbat”, si cu ”om”

Si da, ”oameni” se poate traduce si cu ”people” (fara apostof si s!)

May 6, 2014

Gabrielle1980

Unde este pluralul?

January 20, 2015

Cretu_diana

The people nu exists people's

May 23, 2015

popalope

Native english speaker here. Am invatat putin de limba Romana cu familie mea.

Am stiut ca "om" nu e specific de gen. Dar barbat este.

In engleza, cand "man" sau "men" e fara articol, pot sa fi tradus ca "om" sau "barbat." Dar cand are articol, numai pot sa fi tradus ca "barbat," din causa cand "man/men" are articol, e specfic de gen.

Deci: man=om sau barbat. Men= barbati sau oameni Person=om People=oameni

DAR: the man=barbatul. The men=barbatii The person = omul The people = oamenii

Hope that helps!

April 23, 2016

blackonnix

Draga fantomiță. Te rog să ne zici şi nouă cum sună în opinia ta pluralul şi singularul la bărbați în engleză. Am pierdut o viață pe nedrept. Aştept răspuns din partea ta.

September 8, 2014

fantomitzah

Te referi la pronunție, nu?

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.

September 8, 2014

gustawsohn

Adevarul este ca diferenta asta se poate face "instant" dupa mult exercitiu: zeci, sute de "man" si "men" ascultate pe viu.

December 10, 2014

CarmenNico4

Mersi

April 18, 2015

OnyOana12

Corect ar fi daca am scrie men=barbati, sa apara ca a doua varianta a cuvantului "men" ci nu o greseala

January 20, 2015

vieruilinc

E o porcarie.Men inseamna barbati nu oameni!!!!!

November 24, 2015

StefanutSi

Este barbati Apropo Oamenii nu înseamna : men

July 10, 2015

lucian188653

O porcarie

July 31, 2015

voineadenisa

Mie când m-a pus să aleg răspunsul cel corect era ,,oamenii ",dar traducerea este ,,bărbații "

June 6, 2017

Cristina337303

Om sau barbat*

September 2, 2017

ToderascuA2

nu trebuia un s la sfarsit?????????????????????????????

October 30, 2017

Luca864900

Eu nu înteleg de ce nu merge sa apas pe buton dleci eu apas pe microfon da am zice fa fi repornit întro 1

November 11, 2017

Denisa208360

Ăștia nu mai lasă să îmi termin exercițiul și vreau să strâng de gât

April 4, 2018

JardanAna

mmmmmmmmmmmmfââ

April 14, 2018

Radu4488654

Man-bărbat,men-bărbați.

June 13, 2018

crysscriss

Nu e corect!la mine în loc de men zice emen

July 3, 2019
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.