Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"The men"

Traducere:Bărbații

acum 4 ani

35 de comentarii


SecretCode2003

Nu e gresit the men=barbatii the man=barbatul

acum 3 ani

EroareUnkn

The men = bărbații The people's = oamenii

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

http://www.wordreference.com/enro/man
”man” se poate traduce si cu ”bărbat”, si cu ”om”

Si da, ”oameni” se poate traduce si cu ”people” (fara apostof si s!)

acum 4 ani

PalpAbilJm

Man = human adica? ;) Englezii / Americanii nu folosesc cuvantul man pentru om... Man nu se traduce barbat, nu om! Daca in romana omul se traduce barbat asta e findca oamenii sunt mediocrii... iar oameni sunt si barbati si femei;)

acum 3 ani

Vlad13Radu

Vad ca tu cam faci pe desteptul la toate exercitiile. Man se poate folosi si colectiv, ca membru al speciei "Homo Sapiens". Poti folosi "Man" fara sa faci referire la sexul persoanei, daca vorbesti in general. (Exemplu "Kingdom of man" = "Regatul oamenilor", nu "regatul barbatilor").

acum 3 ani

RaduBradeanu

pt. cultura ta lipsă să ști că în marea majoritate a limbilor din lume,inclusiv engleza,cuvântul om poate fi sinonim cu bărbat nu uman(human),așa că mai studiază sau taci

acum 2 ani

Gabrielle1980

Unde este pluralul?

acum 3 ani

Cretu_diana

The people nu exists people's

acum 3 ani

popalope

Native english speaker here. Am invatat putin de limba Romana cu familie mea.

Am stiut ca "om" nu e specific de gen. Dar barbat este.

In engleza, cand "man" sau "men" e fara articol, pot sa fi tradus ca "om" sau "barbat." Dar cand are articol, numai pot sa fi tradus ca "barbat," din causa cand "man/men" are articol, e specfic de gen.

Deci: man=om sau barbat. Men= barbati sau oameni Person=om People=oameni

DAR: the man=barbatul. The men=barbatii The person = omul The people = oamenii

Hope that helps!

acum 2 ani

blackonnix

Draga fantomiță. Te rog să ne zici şi nouă cum sună în opinia ta pluralul şi singularul la bărbați în engleză. Am pierdut o viață pe nedrept. Aştept răspuns din partea ta.

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te referi la pronunție, nu?

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

Adevarul este ca diferenta asta se poate face "instant" dupa mult exercitiu: zeci, sute de "man" si "men" ascultate pe viu.

acum 3 ani

CarmenNico4

Mersi

acum 3 ani

OnyOana12

Corect ar fi daca am scrie men=barbati, sa apara ca a doua varianta a cuvantului "men" ci nu o greseala

acum 3 ani

vieruilinc

E o porcarie.Men inseamna barbati nu oameni!!!!!

acum 2 ani

StefanutSi

Este barbati Apropo Oamenii nu înseamna : men

acum 3 ani

lucian188653

O porcarie

acum 3 ani

voineadenisa

Mie când m-a pus să aleg răspunsul cel corect era ,,oamenii ",dar traducerea este ,,bărbații "

acum 1 an

Cristina337303

Om sau barbat*

cu 11 luni în urmă

ToderascuA2

nu trebuia un s la sfarsit?????????????????????????????

cu 9 luni în urmă

Luca864900

Eu nu înteleg de ce nu merge sa apas pe buton dleci eu apas pe microfon da am zice fa fi repornit întro 1

cu 9 luni în urmă

Denisa208360

Ăștia nu mai lasă să îmi termin exercițiul și vreau să strâng de gât

cu 4 luni în urmă

JardanAna

mmmmmmmmmmmmfââ

cu 4 luni în urmă

Radu4488654

Man-bărbat,men-bărbați.

cu 2 luni în urmă

NegretEliz

Not Bărbatii.Corect is a barbatul

acum 1 an

voineadenisa

O prostie de joc

acum 1 an

denisa2077

Mulțumesc fantomitzah pentru cele două explicaţi

acum 3 ani

PalpAbilJm

Frate, man - barbat... reinventam limbile... e ca si cum barbat=om

acum 3 ani

Vlad13Radu

E cuvant polisemantic. Nu reinventam nimic.

acum 3 ani

ana.scripc

Acest raspuns sa evaluat gresit

acum 3 ani

Vlad13Radu

Fara suparare, dar mi-e greu sa cred pe cineva care nu stie scrie corect nici in limba romana. "S-a" e cu cratima in cazul asta.

acum 3 ani

Cristeaanamaria

Poate ca vroiau sa scrieTHE MEN'S pt ca , cand unde folosesti S este la plural

acum 3 ani

MadalinaOa2

Ptr "barbat" forma de plural nu se formeaza ca "S"...deasemenea si femeie,soarece,copil..si mai multe..eu am invatat la scoala aceste cuvinte care au un mod "special " de formare ..au forme neregulate...adica ,cum am zis se abat de la regula.cu "S" la sfarsit...

acum 3 ani

iustina2003

Da… exact!Formele neregulate!!!

acum 3 ani

iustina2003

Men este forma de pl. de la man care inseamna barbat nu are niciun "s" la pl.

acum 3 ani