"The men"

Traducere:Bărbații

acum 4 ani

28 de comentarii


SecretCode2003

Nu e gresit the men=barbatii the man=barbatul

acum 4 ani

cici686544

.Felicitări

cu 2 luni în urmă

cici686544

Mmm

cu 2 luni în urmă

cici686544

Ju

cu 2 luni în urmă

cici686544

Ibu

cu 2 luni în urmă

cici686544

0,

cu 2 luni în urmă

cici686544

Imo

cu 2 luni în urmă

SailaMaria

Ce idiot

cu 5 zile în urmă

EroareUnkn

The men = bărbații The people's = oamenii

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

http://www.wordreference.com/enro/man
”man” se poate traduce si cu ”bărbat”, si cu ”om”

Si da, ”oameni” se poate traduce si cu ”people” (fara apostof si s!)

acum 4 ani

Gabrielle1980

Unde este pluralul?

acum 3 ani

Cretu_diana

The people nu exists people's

acum 3 ani

popalope

Native english speaker here. Am invatat putin de limba Romana cu familie mea.

Am stiut ca "om" nu e specific de gen. Dar barbat este.

In engleza, cand "man" sau "men" e fara articol, pot sa fi tradus ca "om" sau "barbat." Dar cand are articol, numai pot sa fi tradus ca "barbat," din causa cand "man/men" are articol, e specfic de gen.

Deci: man=om sau barbat. Men= barbati sau oameni Person=om People=oameni

DAR: the man=barbatul. The men=barbatii The person = omul The people = oamenii

Hope that helps!

acum 2 ani

blackonnix

Draga fantomiță. Te rog să ne zici şi nouă cum sună în opinia ta pluralul şi singularul la bărbați în engleză. Am pierdut o viață pe nedrept. Aştept răspuns din partea ta.

acum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te referi la pronunție, nu?

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.

acum 4 ani

gustawsohn
gustawsohn

Adevarul este ca diferenta asta se poate face "instant" dupa mult exercitiu: zeci, sute de "man" si "men" ascultate pe viu.

acum 4 ani

CarmenNico4

Mersi

acum 3 ani

OnyOana12

Corect ar fi daca am scrie men=barbati, sa apara ca a doua varianta a cuvantului "men" ci nu o greseala

acum 3 ani

vieruilinc

E o porcarie.Men inseamna barbati nu oameni!!!!!

acum 3 ani

StefanutSi

Este barbati Apropo Oamenii nu înseamna : men

acum 3 ani

lucian188653

O porcarie

acum 3 ani

voineadenisa

Mie când m-a pus să aleg răspunsul cel corect era ,,oamenii ",dar traducerea este ,,bărbații "

acum 1 an

Cristina337303

Om sau barbat*

acum 1 an

ToderascuA2

nu trebuia un s la sfarsit?????????????????????????????

acum 1 an

Luca864900

Eu nu înteleg de ce nu merge sa apas pe buton dleci eu apas pe microfon da am zice fa fi repornit întro 1

acum 1 an

Denisa208360

Ăștia nu mai lasă să îmi termin exercițiul și vreau să strâng de gât

cu 8 luni în urmă

JardanAna

mmmmmmmmmmmmfââ

cu 8 luni în urmă

Radu4488654

Man-bărbat,men-bărbați.

cu 6 luni în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.