Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"The men"

Translation:Bărbații

1
4 years ago

35 Comments


SecretCode2003

Nu e gresit the men=barbatii the man=barbatul

35
Reply3 years ago

EroareUnkn

The men = bărbații The people's = oamenii

13
Reply4 years ago

fantomitzah
fantomitzah
Mod

http://www.wordreference.com/enro/man
”man” se poate traduce si cu ”bărbat”, si cu ”om”

Si da, ”oameni” se poate traduce si cu ”people” (fara apostof si s!)

29
Reply4 years ago

PalpAbilJm

Man = human adica? ;) Englezii / Americanii nu folosesc cuvantul man pentru om... Man nu se traduce barbat, nu om! Daca in romana omul se traduce barbat asta e findca oamenii sunt mediocrii... iar oameni sunt si barbati si femei;)

-11
Reply3 years ago

Vlad13Radu

Vad ca tu cam faci pe desteptul la toate exercitiile. Man se poate folosi si colectiv, ca membru al speciei "Homo Sapiens". Poti folosi "Man" fara sa faci referire la sexul persoanei, daca vorbesti in general. (Exemplu "Kingdom of man" = "Regatul oamenilor", nu "regatul barbatilor").

6
Reply3 years ago

RaduBradeanu

pt. cultura ta lipsă să ști că în marea majoritate a limbilor din lume,inclusiv engleza,cuvântul om poate fi sinonim cu bărbat nu uman(human),așa că mai studiază sau taci

1
Reply2 years ago

Gabrielle1980

Unde este pluralul?

2
Reply3 years ago

Cretu_diana

The people nu exists people's

0
Reply3 years ago

popalope

Native english speaker here. Am invatat putin de limba Romana cu familie mea.

Am stiut ca "om" nu e specific de gen. Dar barbat este.

In engleza, cand "man" sau "men" e fara articol, pot sa fi tradus ca "om" sau "barbat." Dar cand are articol, numai pot sa fi tradus ca "barbat," din causa cand "man/men" are articol, e specfic de gen.

Deci: man=om sau barbat. Men= barbati sau oameni Person=om People=oameni

DAR: the man=barbatul. The men=barbatii The person = omul The people = oamenii

Hope that helps!

12
Reply2 years ago

blackonnix

Draga fantomiță. Te rog să ne zici şi nouă cum sună în opinia ta pluralul şi singularul la bărbați în engleză. Am pierdut o viață pe nedrept. Aştept răspuns din partea ta.

9
Reply3 years ago

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Te referi la pronunție, nu?

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.

29
Reply3 years ago

gustawsohn
gustawsohn

Adevarul este ca diferenta asta se poate face "instant" dupa mult exercitiu: zeci, sute de "man" si "men" ascultate pe viu.

5
Reply3 years ago

CarmenNico4

Mersi

1
Reply3 years ago

OnyOana12

Corect ar fi daca am scrie men=barbati, sa apara ca a doua varianta a cuvantului "men" ci nu o greseala

6
Reply3 years ago

vieruilinc

E o porcarie.Men inseamna barbati nu oameni!!!!!

4
Reply2 years ago

StefanutSi

Este barbati Apropo Oamenii nu înseamna : men

3
Reply3 years ago

lucian188653

O porcarie

1
Reply3 years ago

voineadenisa

Mie când m-a pus să aleg răspunsul cel corect era ,,oamenii ",dar traducerea este ,,bărbații "

1
Reply1 year ago

Cristina337303

Om sau barbat*

0
Reply11 months ago

ToderascuA2

nu trebuia un s la sfarsit?????????????????????????????

0
Reply9 months ago

Luca864900

Eu nu înteleg de ce nu merge sa apas pe buton dleci eu apas pe microfon da am zice fa fi repornit întro 1

0
Reply8 months ago

Denisa208360

Ăștia nu mai lasă să îmi termin exercițiul și vreau să strâng de gât

0
Reply4 months ago

JardanAna

mmmmmmmmmmmmfââ

0
Reply3 months ago

Radu4488654

Man-bărbat,men-bărbați.

0
Reply1 month ago