"The men"

Traducere:Bărbații

May 5, 2014

31 de comentarii


SecretCode2003

Nu e gresit the men=barbatii the man=barbatul


EroareUnkn

The men = bărbații The people's = oamenii


fantomitzah

http://www.wordreference.com/enro/man
”man” se poate traduce si cu ”bărbat”, si cu ”om”

Si da, ”oameni” se poate traduce si cu ”people” (fara apostof si s!)


Cretu_diana

The people nu exists people's


popalope

Native english speaker here. Am invatat putin de limba Romana cu familie mea.

Am stiut ca "om" nu e specific de gen. Dar barbat este.

In engleza, cand "man" sau "men" e fara articol, pot sa fi tradus ca "om" sau "barbat." Dar cand are articol, numai pot sa fi tradus ca "barbat," din causa cand "man/men" are articol, e specfic de gen.

Deci: man=om sau barbat. Men= barbati sau oameni Person=om People=oameni

DAR: the man=barbatul. The men=barbatii The person = omul The people = oamenii

Hope that helps!


blackonnix

Draga fantomiță. Te rog să ne zici şi nouă cum sună în opinia ta pluralul şi singularul la bărbați în engleză. Am pierdut o viață pe nedrept. Aştept răspuns din partea ta.


fantomitzah

Te referi la pronunție, nu?

La plural ”men” se pronunță cu E clar și este mai scurt.
La singular ”man” se pronunță între E și A și este mai lung.
Ascultă la propozițiile astea diferența dintre: man și men.


gustawsohn

Adevarul este ca diferenta asta se poate face "instant" dupa mult exercitiu: zeci, sute de "man" si "men" ascultate pe viu.


OnyOana12

Corect ar fi daca am scrie men=barbati, sa apara ca a doua varianta a cuvantului "men" ci nu o greseala


vieruilinc

E o porcarie.Men inseamna barbati nu oameni!!!!!


StefanutSi

Este barbati Apropo Oamenii nu înseamna : men


voineadenisa

Mie când m-a pus să aleg răspunsul cel corect era ,,oamenii ",dar traducerea este ,,bărbații "


ToderascuA2

nu trebuia un s la sfarsit?????????????????????????????


Luca864900

Eu nu înteleg de ce nu merge sa apas pe buton dleci eu apas pe microfon da am zice fa fi repornit întro 1


Denisa208360

Ăștia nu mai lasă să îmi termin exercițiul și vreau să strâng de gât


JardanAna

mmmmmmmmmmmmfââ


Radu4488654

Man-bărbat,men-bărbați.


crysscriss

Nu e corect!la mine în loc de men zice emen

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.