"Это наш учитель?"

Çeviri:Bu bizim öğretmenimiz mi?

September 5, 2018

7 Yorum
Tartışma kilitli.


Emre509102

Наш bizim anlamını getiriyor o yüzden bizim i yazman gerekiyor çünkü это учитель yazarsan bu öğretmen olur наш gelecek ki bizim olduğu belli olsun.


Avni86

Bu öğretmenimiz mi?'yi kabul etmedi


kfan_girl

doğru cevap - "bu bizi öğretmenimiz mi?"


NerminMuradli

Bu bizin ogretmen mi yazdim,kabul etmedi


Emre509102

Bu şekilde yazdıysan kabul etmemesi doğal


xanlar982153

Bu bizim ogretmenimiz. olmasi gerek


xanlar982153

Ordaki.mi.fazladir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.