1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "We had cut the bread."

"We had cut the bread."

Çeviri:Biz ekmeği kesmiştik.

May 5, 2014

8 Yorum


azmi19

'Biz ekmek kesmiştik' niçin olmuyor

November 5, 2015

Selcen_Ozturk

herhangi bir ekmek değil , belirli bir ekmek the bread

November 13, 2015

sametarch

biz ekmek kesmiştik? bunun nesi yanlış?

August 15, 2016

S.S.AKBULU

Bi ekmek kestik oluyor bi ekmeği kestik oluyor biri bana açıklar mı?

June 23, 2017

feritacar

evet böyle bir kalıp türkçede de var yaza doğru iki ay ekmeği kesiyorsun göbek diye birşey kalmıyor :)

April 29, 2016

Narmin471565

Sayılmayanlarla the kullaniliyo muydu?

November 17, 2016

Didi489741

,

August 1, 2018

mustafa455802

Cut fiiline ed takısı olması gerekmiyormu geçmiş zaman olduğu için.

November 28, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.