"Wehadcutthebread."

Çeviri:Biz ekmeği kesmiştik.

4 yıl önce

8 Yorum


azmi19

'Biz ekmek kesmiştik' niçin olmuyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

herhangi bir ekmek değil , belirli bir ekmek the bread

3 yıl önce

sametarch

biz ekmek kesmiştik? bunun nesi yanlış?

2 yıl önce

S.S.AKBULU

Bi ekmek kestik oluyor bi ekmeği kestik oluyor biri bana açıklar mı?

1 yıl önce

feritacar

evet böyle bir kalıp türkçede de var yaza doğru iki ay ekmeği kesiyorsun göbek diye birşey kalmıyor :)

2 yıl önce

Narmin471565

Sayılmayanlarla the kullaniliyo muydu?

2 yıl önce

Didi489741

,

4 ay önce

mustafa455802

Cut fiiline ed takısı olması gerekmiyormu geçmiş zaman olduğu için.

1 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.