"Selam, senin adın ne?"

Çeviri:Привет, как тебя зовут?

September 6, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


Betl117774

Как nasil anlamına gelmiyor muydu?


dhakanalkaya

Yanılmıyorsam tam çevirisi seni nasıl çağırırlar şeklindedir. Yabancı dil öğrenirken karşımıza çıkacak bu gibi kalıpları kullanıldığı şekliyle kabul etmemiz gerekiyor.


ErenBlbl3

Зовут adlandırma demektir. Seni nasil adlandırırlar şeklinde kullanır ruslar.


aybrky

Рпивет, что твоё имя? Doğru olur mu


TTheEray

Bu senin adın ne demek oluyor sorudan ziyade kişinin ismi ne oluyor


nurlan-bagirli

Bəli, yəni ki, sənin adın necədir?


ardagl6

как ваз зовут ? da kullanilmiyormu


NorthEast8

Вас sadece senden buyuklerle konuşurken...bide yabancılar için


fatihtemir1

Kak ты зовут?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.