1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Selam, senin adın ne?"

"Selam, senin adın ne?"

Çeviri:Привет, как тебя зовут?

September 6, 2018

6 Yorum


Betl117774

Как nasil anlamına gelmiyor muydu?


dhakanalkaya

Yanılmıyorsam tam çevirisi seni nasıl çağırırlar şeklindedir. Yabancı dil öğrenirken karşımıza çıkacak bu gibi kalıpları kullanıldığı şekliyle kabul etmemiz gerekiyor.


ErenBlbl3

Зовут adlandırma demektir. Seni nasil adlandırırlar şeklinde kullanır ruslar.


nurlan-bagirli

Bəli, yəni ki, sənin adın necədir?


Ayberk862839

Рпивет, что твоё имя? Doğru olur mu


ardagl6

как ваз зовут ? da kullanilmiyormu

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.