Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Biz onlara bir kitap okuruz."

Çeviri:We read them a book.

4 yıl önce

13 Yorum


superhero26

Their kullanamazmıyız

3 yıl önce

grover1986

Çok ilgilnç we read a book them yazdım kabul etmedi doğru cevap we read them a book muş :/

2 yıl önce

9Mrt

buraya neden to geliyor?

4 yıl önce

emirgorur98

"to" oraya demek.

4 yıl önce

BARIS_KARAMAN

"them" zaten "onlara" demek. orada gizli "to" var. bence :)

2 yıl önce

aslitan12

Ya nedn oraya to gelio

3 yıl önce

baharaltky

biri bna ordaki them anlatabilirmi

1 yıl önce

nuray379529

Off olmuyor çok karisik

4 ay önce

nuray379529

Evet

4 ay önce

cumacam

"biz onlar için bir kitap okuruz" oluyor sizin cevabınız

1 yıl önce

mkarakus1

For them' da koyulamaz mıydı?

4 yıl önce

silanim

for icin anlamina geliyo

3 yıl önce

EbruSel3

For'un nurada kullanma mantığını anlayamadım. We read a book for them.

1 yıl önce