Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kızlar süt içerler."

Çeviri:The girls drink milk.

4 yıl önce

12 Yorum


Umut-Tekin

The girls drink milk. Arkadaşlar bu cümleye doğru dedim ama hata verdi. Süt sayılamayan bir isim biliyorum ama ben burada ki hatayı bulamadım. İşin aksi doğru cevapta aynı cümleyi belirtiyor.

3 yıl önce

smiling_destiny

Bende biraz Türkçe hassasiyeti var da o yüzden yazıyorum. Biliyorum öğrensinler diye böyle yazdınız ama normalde "içer" diye biter, Çoğul öznenin yüklemi de Tekil olur.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

ikisi de olur, ozne insansa.

4 yıl önce

Mahirhaciyev

Yalan daniwmiyin da ay brat

3 yıl önce

llorrin2

I love myself)))

3 yıl önce

Hatice536664

Drinks de olmazmı

2 yıl önce

zafereren4

sana metinde çoğul vermemişki sen drinks yazasın "DRINK" yazman lazım bu arada herkese selam

1 yıl önce

SecemDurma

Yanlışlıkla girls yerine they e basmışım off

4 ay önce

mehmet96224

Amına koyim bu dil niye bu kadar zor

2 ay önce

Hatice536664

Ama orada içerler diyor yani.

2 yıl önce

bra612896

Denemediğim ne kaldı anlamadım sıkıntıvar burasında

2 yıl önce

Tuanna21575

She is drinks milk yazdim olmadi be

2 yıl önce