Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"He eats an orange."

Çeviri:O bir portakal yer.

1
4 yıl önce

31 Yorum


MehmetDaskaya15

Neden "eat "yerine "eats" ? Çünkü "o" diye tabir ettiğimiz.He ,she,it geniş zamanda fiile -s takısı getirir.

11
Cevap ver4 yıl önce

Nisa1183

Çünkü he/she/it te -s eki konur.

0
Cevap ver2 yıl önce

umuttopal

sank biz bilmiyoruz

-4
Cevap ver3 yıl önce

Tavpati

ya şu a/an olayını kim anlatabilir

3
Cevap ver3 yıl önce

okyanus24

Sesli harfle basliyosa an sessizle basliyosa a

3
Cevap ver3 yıl önce

lgnnaz

a - an aynı şey sadece kullanım alanları farklı onu da okyanus24 yazmış

3
Cevap ver2 yıl önce

mashibi

Biz bu harflerden once (a, e, i, o, u,) an kullaniriz ve bu bes harfden sunrakilerlede -a- kullaniriz

2
Cevap ver3 yıl önce

subdomain

Yanlış.Söylenişi önemlidir. Örnek: an university değil; a university.

0
Cevap ver3 yıl önce

FurkanKalk7

Kadinin kendi konusmasini dinlettim program kabul etmedi

3
Cevap ver2 yıl önce

bayansude

asdasdsdf :)

1
Cevap ver2 yıl önce

betulsena5

Ooof algılamıyor

3
Cevap ver2 yıl önce

tuya2002

turuncu yazdım olmadı :D

3
Cevap ver1 yıl önce

vmvtnsvr2

Alttarafı bir demedik

2
Cevap ver3 yıl önce

kadir575072

Nee

2
Cevap ver1 yıl önce

Bra443455

Ha portakal Ha portakalı yani ne fark eder. :-(

2
Cevap ver10 ay önce

Alpinet11

eats?

1
Cevap ver4 yıl önce

yusufuyanik

he/she/it de "s" takısı gelir.

5
Cevap ver3 yıl önce

bulutalev

Algılamıyor

1
Cevap ver2 yıl önce

AlicanEfe2

He demiş she yazdım

0
Cevap ver2 yıl önce

Bra443455

Yok artık. :o aaa

1
Cevap ver10 ay önce

SOLUKHAYAT

şunu yazdım kabul edilmedi o portakal yer ha portakal yer ha bir portakal yer ne fark eder ki biri söylesin lütfen

-2
Cevap ver3 yıl önce

lgnnaz

şu an senin öğrenmen için yapılıyor ve ayrıca çok fark eder diyelim ki sen yurt dışına çıktın markette adamdan bişey istiyosun adam ne kadar vericek bunu söylemen gerek

3
Cevap ver2 yıl önce

SOLUKHAYAT

haklısın

3
Cevap ver2 yıl önce

kubrakilinc

Türkçe'den İngilizce'ye çevir sen 'o bir portakal yer' diyorsun adam bunu 'o portakal yer' diye çeviriyor gıcık olmaz mısın? Onun gibi düşün sen belirtiyorsan o da belirtmeli o 'an' diye belirtiyorsa sende belirtmelisin :)

-1
Cevap ver3 yıl önce

SOLUKHAYAT

ANLADIM SAĞOL

-1
Cevap ver3 yıl önce

Efqan

La bunlar salak. Bir portakal yer diye cevirdi gerizekali :(

-4
Cevap ver3 yıl önce

umuttopal

sen burda harcaniyosun bi aykunu olctur

2
Cevap ver3 yıl önce

Epcing

Turuncu yemek dedim kabul etmiyo neden

-7
Cevap ver3 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Orange demek hem turuncu,hem de portakal demek. Orada turuncu olursa saçma olur. Portakal yemek te olmaz,o portakal yer olmalı.

-2
Cevap ver3 yıl önce

berkay95

"o portakal yer" dedim kabul etmedi "o bir portakal yer" olacak diyor .

1
Cevap ver3 yıl önce

SOLUKHAYAT

Türkçe'den İngilizce'ye çevir sen 'o bir portakal yer' diyorsun adam bunu 'o portakal yer' diye çeviriyor gıcık olmaz mısın? Onun gibi düşün sen belirtiyorsan o da belirtmeli o 'an' diye belirtiyorsa sende belirtmelisin :)

2
Cevap ver3 yıl önce