"He eats an orange."

Çeviri:O bir portakal yer.

4 yıl önce

21 Yorum


MehmetDaskaya15

Neden "eat "yerine "eats" ? Çünkü "o" diye tabir ettiğimiz.He ,she,it geniş zamanda fiile -s takısı getirir.

4 yıl önce

Nisa1183

Çünkü he/she/it te -s eki konur.

2 yıl önce

Tavpati

ya şu a/an olayını kim anlatabilir

3 yıl önce

okyanus24

Sesli harfle basliyosa an sessizle basliyosa a

3 yıl önce

lgnnaz

a - an aynı şey sadece kullanım alanları farklı onu da okyanus24 yazmış

3 yıl önce

mashibi

Biz bu harflerden once (a, e, i, o, u,) an kullaniriz ve bu bes harfden sunrakilerlede -a- kullaniriz

3 yıl önce

subdomain

Yanlış.Söylenişi önemlidir. Örnek: an university değil; a university.

3 yıl önce

FurkanKalk7

Kadinin kendi konusmasini dinlettim program kabul etmedi

2 yıl önce

bayansude

asdasdsdf :)

2 yıl önce

betulsena5

Ooof algılamıyor

2 yıl önce

tuya2002

turuncu yazdım olmadı :D

2 yıl önce

vmvtnsvr2

Alttarafı bir demedik

3 yıl önce

kadir575072

Nee

1 yıl önce

Bra443455

Ha portakal Ha portakalı yani ne fark eder. :-(

1 yıl önce

Alpinet11

eats?

4 yıl önce

yusufuyanik

he/she/it de "s" takısı gelir.

3 yıl önce

bulutalev

Algılamıyor

2 yıl önce

AlicanEfe2

He demiş she yazdım

2 yıl önce

Bra443455

Yok artık. :o aaa

1 yıl önce

Demet608588

Bir gün r

1 ay önce

FerdaNur8

ben yiyor yazdim neden illa yer oluyor ne fark var arasinda

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.