1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "The child eats an apple."

"The child eats an apple."

Traducere:Copilul mănâncă un măr.

May 5, 2014

4 comentarii


marammar12

Salut dc aici folosim eats si nu eat ?


fantomitzah

Salut! La timpul prezent, la persoana a treia singular (he/she/it = el/ea) se adaugă "s" la finalul verbului. În rest, verbul este fără "s".

I eat. = Eu mănânc.
You eat. = Tu mănânci. / Voi mâncați.
We eat. = Noi mâncăm.

He eats. = El mănâncă.
She eats. = Ea mănâncă.

Urmărește pe forumul de aici discuțiile care încep cu (EN) sunt explicații despre limba engleză. Vom adăuga pe parcurs și altele, și despre verbe.


marammar12

Multumesc mult pentru raspuns

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.