1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Das Mädchen ließ den Vogel f…

"Das Mädchen ließ den Vogel frei."

Çeviri:Kız kuşu özgür bıraktı .

September 8, 2018

6 Yorum


NurenDede1

Kız kuşu serbest bıraktı


Okan_tr

Das nereye gitti bu kelimesini yutmuşlar


Nesim55

"Das" burada bu manasında değil Kız kelimesinin Artikeli olarak kullanılmış.


Mina734009

Serbest neden olmuyor


SabineBergmann1

Hem "özgür" hem de "serbest" in doğru olduğunu düşünüyorum. belki unutulmuş bir alternatif.


billy120546

Serbest olurdu belki ama seçenekler arasında serbest yok ki.....

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.