1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bir garson."

"O bir garson."

Çeviri:She is a waitress.

May 5, 2014

36 Yorum


BahattinB

'He' de : 'He is a waiter.' olur. 'She' de: 'She is a waitress.' olur. Yani 'He' için 'waiter', 'She' için 'waitress' kullanılır.

June 20, 2014

Ahmet516147

Bu başka hangi meslekler için geçerli

November 12, 2015

mizinamo

Burada bir liste var: http://www.englishpractice.com/writing/references-males-females-part-2/

Ama dil değişiyor. Şimdi, "aktris" (bayan oyuncu), hem "actress" hem de "actor" / "female actor" olabilir. Bazı konuşanlar için "waiter" de hem erkek hem kadın garson olabilir.

Bazı kadınsal kelimeler (mesela "aviatrix") günümüzde neredeyse ölü.

November 12, 2015

onder.karakoc

Yeni Öğrendim..

October 21, 2014

imanaz1

Ben de...

March 17, 2016

Saadetsayinda

A-an ekleri nasıl değişiyor? She is a waiter mesela an nerde kullanılıyor?

July 12, 2015

Ali61syn

Bak mesela applenin başindaki harf sesli dimi ona an apple diceksin başındaki sessiz harflere ise a getireceksin

July 14, 2015

GrkemSPER

Okunuşunun başında sesli harf varsa an gelir ( an hour )

May 15, 2017

Ozdkr

Cok saçma. He is waiter yazdım olmadı. "O bir garson" cümlesindeki kisinin kiz yada erkek olduğunu nasil bilebiliriz ki. Ikisini de kabuk etmesi lazim "he is waiter" da dogru "shr is waitress" da.

July 21, 2015

BahattinB

Merhaba, cümlenizin kabul edilmemesinin nedeni düşündügünüz şey degil, program zaten he'yi de she'yi de kabul ediyor. Cümleye "a" koymayı unutmuşsunuz bu yüzden yanlış sayılmış. İngilizce'de "he is waiter" gibi bir cümle gramer bakımından yanlıştır. Kendi adıma sık karşılaştıgım bir hata, sanırım Türkçe düşünmemizden kaynaklanıyor. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

July 21, 2015

dincerbs

güzel açıklama

October 1, 2015

BahattinB

Teşekkür ederim.

October 3, 2015

AbdlbakiAt

"She is a waiter" yazdım kabul etmedi. He she garsonda farklı mı oluyor.

May 5, 2014

erdem96

Evet. Bayanda waitress.

September 9, 2014

salihselin

Haklısın aynen

July 12, 2015

imanaz1

Yukarıdaki yazıyı okudun mu ki?

March 17, 2016

ZehraReyya1

Waiter erkek waiteress kadin

March 19, 2018

melek479271

Evet he waiter she waitress

July 7, 2015

berbeyboz

Ancak arkadaşlar waiter=(erkek) garson waitrees=(kız) garson.Ben kız garson dedim kabul etmedi neden ki

June 1, 2016

facelesstu

Ben He yazdım.Hata vardi She olacak diye.Sıkıntı Var.He ve She ikisi de doğru

August 7, 2017

AhmetFurka924360

Başka bir soruda da bu yanlış vardı

May 29, 2018

dokisot

It is a waiter niye olmuyir

March 30, 2015

mizinamo

"it" cansız şeyler için kullanıyoruz.

Garson bir insan olduğu için "he" veya "she" kullanmanız lazım.

July 28, 2015

dincerbs

robot olamaz mı

October 1, 2015

mizinamo

Garson bir robot olursa "It is a waiter" olabilir.

October 1, 2015

mstfbrgrn

he ile she nin ne farkı var

May 11, 2015

BahattinB

He = O (Erkekler için) She = O (Kızlar için)

May 11, 2015

mstfbrgrn

teşekkürler

May 11, 2015

BahattinB

Rica ederim.

May 11, 2015

zehra42846

Simdi anladim

August 18, 2016

Muhammedali98

He is a garson

February 10, 2017

blent312568

Garsonlar yazmamış

October 4, 2017

Tobias271

Ya uygulamada hata var. Aynı soruyu he seçiyorum kabul etmiyor, she seçiyorum yine kabul etmiyor. Acil yardım lütfen.

January 4, 2018

Elnur_Khuduyev

I did not waitress this is your mistake

January 24, 2018

AdnanAlper4

Gurubuma katilmak isteyenler "Barrak Paşa Pasajı"

March 10, 2018

MustafaClk5561

O bir garson kelimesinde o anlami erkek yada kız olarak belirtilmeli. Yazarken nasıl anlayacağız mümkün değil ""

October 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.